کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

رونمایی از سخت افزار جدید زایس برای واقعیت مجازی

زایس از سخت‌افزار مخصوص و بسته‌ی نرم‌افزار واقعیت مجازی به نام وان‌کانکت رونمایی کرد.

رونمایی از سخت افزار جدید زایس برای واقعیت مجازی

سخت‌افزار ویژه‌ی زایس که در نمایشگاه CES 2018 از آن رونمایی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های واقعیت مجازی کامپیوتر را از طریق استریم‌پی‌آر و تنها با استفاده از گوشی هوشمندشان بازی کنند. جذابیت اصلی این مجموعه به‌ خاطر بخش نرم‌افزاری خاص آن است که باعث می‌شود بازی واقعیت مجازی کامپیوتری روی گوشی هوشمند استریم و گوشی از طریق USB به کامپیوتر متصل شود. این نرم‌افزار داده‌های حسگر گوشی‌ هوشمند را از کامپیوتر عبور می‌دهد تا کارهای هدست واقعیت مجازی را شبیه‌سازی کند. این نرم‌افزار همچنین دارای یک جفت کنترلر بلوتوث کم‌انرژی است که همانند کنترلر دی‌دریم گوگل، ۳ درجه از آزادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این کیت قرار است در تابستان امسال با قیمتی ۱۲۹ دلار وارد فروشگاه‌های آمریکا شود. اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، شما به هدست واقعیت مجازی گوشی هوشمند خود نیاز خواهید داشت؛ ولی تقریبا همه‌ی انواع هدست با این کیت کار می‌کنند؛ از کاردبورد گوگل گرفته تا هدست باکیفیت وی‌آر وان زایس. به‌دلیل همکاری بین زایس و وَلو، این کیت با بازی‌های استریم‌وی‌آر خارج از مجموعه هم سازگار خواهد بود. از آنجایی که ردیابی موقعیت برای این کیت وجود ندارد، دیگر نیازی به یک فضا یا اتاق بزرگ نیست و متأسفانه این بدین معنا است که بازی‌هایی که به ردیابی فضای بزرگ (به اندازه یک اتاق) نیاز دارند، به‌خوبی کار نخواهند کرد. یک کامپیوتر قوی هنوز هم ضروری است؛ ولی اگر شما یک کامپیوتر معمولی و یک گوشی هوشمند با سیستم عامل آی‌اواس یا اندروید جدید داشته باشید، کار شما راه می‌افتد و به همین دلیل زایس مدعی است که این تجربه و کیت جدید، رقیب بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی کامپیوترهای گران خواهد بود.

در نگاه اول نکته‌ی مشخص این است که شما در حال حاضر هم می‌توانید این کار را با برنامه رفیت‌کت یا یک برنامه ساده VNC سازگار با برد انجام دهید. جفت کردن یک مجموعه کنترلر سازگار با حسگرهای حرکتی روی بُرد این تجربه را به وجود خواهد آورد. تفاوت سیستم وان‌کانکت زایس این است که نسبت به بقیه بسیار ساده‌تر و استفاده از آن بسیار آسان است. با اینکه راه‌ حل‌های ساختگی دیگر مثل ریفت‌کت، ممکن است به مقداری مهارت فنی یا حتی یک دستگاه اندروید روت‌شده نیاز داشته باشند، سیستم زایس می‌تواند تقریبا بدون هیچ زحمتی به‌خوبی کار کند؛ تنها به شرطی که به یک کامپیوتر و گوشی هوشمند معمولی متصل شود. احتمالا آن دسته از سخت‌افزارهایی که از استانداردهای لازم برای بازی واقعیت مجازی برخوردار نباشند، هنوز می‌توانند از این کیت برای بازی‌های دی‌دریم استفاده کنند؛، تنها به‌شرطی که گوشی آن‌ها سازگار باشد. آن‌ها حتی می‌توانند از این کیت برای انجام بازی‌های ضعیف‌تر واقعیت‌مجازی نیز استفاده کنند (با استفاده از راه‌حل‌هایی که استریم‌وی‌آر و سایر نرم‌افزارهای واقعیت‌مجازی را با وجود نداشتن حداقل مشخصات برای بازی، مجبور به اجرا می‌کنند).
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40168 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/20 تعداد مشاهده: 2403
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر