کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل استارتاپ انگلیسی ریداکس را تصاحب کرد

گوگل بدون سروصدا، استارتاپ انگلیسی ریداکس را که در زمینه‌ی تبدیل سطوح مختلف مانند صفحه‌نمایش به بلندگو فعالیت دارد، خریده است.

گوگل استارتاپ انگلیسی ریداکس را تصاحب کرد

شرکت آلفابت که به‌عنوان شرکت مادر گوگل فعالیت می‌کند، یک استارتاپ انگلیسی در حوزه‌ی فناوری را که از سطوح عادی اسپیکر می‌سازد، خریداری کرد.

استارتاپ مورد بحث که ریداکس (Redux) نام دارد، ابتکاری انجام داده است که به واسطه‌ی آن نیازی به وجود اسپیکرهای کوچک در گوشی‌های همراه نخواهد بود. این امر موجب آزادسازی فضا و باز شدن جا برای باتری‌ها و اجزای دیگر می‌‌شود. این ادعایی است که ریداکس در وب‌سایت خود که حالا دیگر از دسترس خارج شده، عنوان کرده است.

مشخص نیست آلفابت چه زمان از طریق یکی از زیرمجموعه‌های ایرلندی گوگل این خرید را انجام داده است؛ اما بر اساس پرونده‌های رگولاتوری انگلستان، انتقال سهام شرکت مادر ریداکس به نام NVF Tech به گوگل در سیزدهم دسامبر اتفاق افتاده است. از سوی دیگر، وب‌سایت Crunchbase تاریخ این قرارداد را ماه آگوست می‌داند.

سخنگوی گوگل از اظهار نظر در مورد رقم این قرارداد و سایر جزئیات آن خودداری کرده است. استارتاپ ریداکس با حمایت پنج میلیون دلاری سرمایه‌دارانی همچون اری کپیتال (Arie Capital) در ماه مارس سال ۲۰۱۷ با تمرکز بر بازارهایی مثل رایانه، موبایل، خودرو و مراکز کنترل صنعتی شروع به‌ کار کرد. شرکت انگلیسی تا‌کنون ۱۷۸ پتنت را به ثبت رسانده است.

آلفابت استفاده‌های زیادی برای فناوری شرکت ریداکس متصور است. گوگل که یکی از بخش‌های آن است، از سال ۲۰۱۶ اقدام به فروش گوشی‌های اختصاصی خود کرد. بنابر این، مهندسان ریداکس ممکن است گوگل را در ساخت گوشی‌هایی با صدای بهتر یاری کنند. فناوری ریداکس همچنین می‌تواند در ایجاد بازخورد لمسی (Haptic feedback) به‌کار گرفته شود و به کمک آن بتوان احساس لمس کردن را روی یک سطح مانند صفحه‌نمایش ایجاد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40233 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/25 تعداد مشاهده: 3069
سافت گذر