کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

iOS 11 روی ۶۵ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است

طبق آماری که دیروز اپل منتشر کرده، iOS 11 روی ۶۵ درصد از دستگاه‌های مبتنی بر iOS نصب شده است.

iOS 11 روی ۶۵ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است

سیستم به‌روزرسانی iOS و شامل شدن طیف وسیعی از دستگاه‌ها همواره یکی از ویژگی‌های مثبت این سیستم‌عامل بوده است. طبق آمارهایی که اپل روز گذشته در صفحه‌ی پشتیبانی اپ استور برای توسعه‌دهنده‌ها منتشر کرده، iOS 11 روی بیش از ۶۵ درصد از گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت نصب شده است. شایان ذکر است که ۲۸ درصد از دستگاه‌ها، هنوز به استفاده ار نسخه‌ی ۱۰ این سیستم‌عامل ادامه می‌دهند. تقریبا ۷ درصد از کاربران دستگاه‌های مبتنی بر iOS از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. از ۵ دسامبر تا به امروز نزدیک به ۶ درصد به استفاده‌کنندگان از نسخه‌ی ۱۱ افزوده شده است؛ در نوامبر ۲۰۱۷ نیز این نسخه روی ۵۲ درصد از دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل نصب شده است.

ios 11
از زمان عرضه‌ی iOS 11 شاهد نرخ پایین‌تر مهاجرت به این نسخه نسبت به iOS 10 هستیم؛ برای مثال در ژانویه‌ی ۲۰۱۷، نسخه‌ی ۱۰ روی ۷۶ درصد از دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل نصب شد. از زمان عرضه‌ی اولیه نسخه‌ ۱۱ در ماه سپتامبر کاربران با باگ‌ها و مشکلات امنیتی مختلفی روبه‌رو شده‌اند که قطعا روی کاهش مهاجرت به این نسخه‌ تأثیر منفی گذاشته است.

اپل نسخه‌های ۱۱.۲.۱ و ۱۱.۲.۲ را به‌عنوان آخرین نسخه‌های معرفی‌شده برای حل مشکلات بزرگ و رفع آسیب‌پذیر‌ی‌ها منتشر کرده است. نسخه‌ی ۱۱.۲.۱ برای برطرف کردن یک باگ مهم در اپل هوم‌کیت منتشر شد و عملکرد آن، محدود کردن دسترسی‌های غیر مجاز به تجهیزات هوم‌کیت بود. بد نیست بدانید که نسخه‌ی ۱۱.۲.۲ نیز برای کاهش مشکلات ناشی از آسیب‌پذیری Spectre منتشر شده است.

iOS 11.2 که اوایل ماه دسامبر منتشر شد، برخی از ویژگی‌های جدید را به این سیستم‌عامل آورد. برخی ویژگی‌ها مانند اپل پی کش و شارژ بی‌سیم ۷.۵ واتی در این به‌روزرسانی وجود داشتند؛ با این وجود تأثیر بزرگی روی افزایش کاربران این نسخه‌ی ۱۱ نگذاشتند. اپل به دنبال معرفی نسخه‌ی ۱۱.۲.۵ سیستم‌عامل iOS در هفته‌ی آینده است؛ این به‌روزرسانی قرار است لینک‌های مخربی را که باعث از کار افتادن اپلیکیشن‌ پیام‌رسان در هنگام دریافت پیام متنی می‌شود، بی‌اثر کند.

با وجود اینکه مهاجرت به نسخه‌ی جدید iOS نسبت به نسخه‌ی ۱۰ کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد؛ با این وجود در مقایسه با آخرین نسخه‌ی اندروید که تنها روی ۰.۷ درصد دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است این نتیجه هنوز یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود. همچنین در حال حاضر ۲۶.۳ درصد از دستگاه‌های مبتنی بر اندروید، نسخه‌ی ۷ یا نوقا را اجرا می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40308 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/01 تعداد مشاهده: 2929
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر