کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

به‌روزرسانی جدید آفیس، همکاری همزمان را به مک‌ می‌آورد

به‌روزرسانی مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس برای رایانه‌های مک، ویژگی همکاری همزمان چند کاربر روی یک پرونده را میسر می‌کند.

به‌روزرسانی جدید آفیس، همکاری همزمان را به مک‌ می‌آورد

مایکروسافت با انتشار آخرین به‌روزرسانی مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس برای رایانه‌های مک، آن را به نسخه‌ی ۱۶.۹ ارتقاء داد. یکی از ویژگی‌های شاخصی که در این به‌روزرسانی اضافه شده است، امکان همکاری همزمان چندین کاربر در یک پرونده‌ را فراهم می‌کند که مسلماً بهره‌وری افراد را افزایش خواهد داد. با ظاهر شدن آیکون کوچکی در گوشه‌ی تصویر، می‌توانید هویت شخصی که همزمان با شما روی پرونده کار می‌کند، تشخیص دهید. همچنین با دنبال‌ کردن آیکون پرچم، می‌توانید تغییراتی که دیگران در پرونده مشترک ایجاد کرده‌اند، مشاهده کنید.

البته ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه‌ اضافه شده است، به مورد بالا خلاصه نمی‌شود و از این پس پرونده‌های ورد، اکسل و پاورپوینت در دستگاه‌های مک، به‌صورت خودکار در فضای ابری ذخیره می‌شود. طبق گزارش مایکروسافت، این همگام‌سازی و ذخیره، در هر ثانیه انجام می‌شود؛ بنابراین از این پس کاربران می‌توانند با خیال راحت روی پرونده‌های حساس‌ کار کنند. ویژگی تاریخچه قابلیتی کاربردی‌ است که به شما اجازه می‌دهد به نسخه‌ی قبل از تغییرات نیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ویژگی‌ها، کاربران اکنون می‌توانند از طریق منوی Open به‌سرعت به سایت‌ها و گروه‌های مورد استفاده دسترسی منظم پیدا کنند.

در این به‌روزرسانی، اکسل نیز به ویژگی‌های کاربردی خوبی مزین شده است. برای نمونه، از این پس اکسل دارای نمودارها و توابع بیشتر خواهد بود و پشتیبانی بهتری از نمودارهای PivotTable به عمل خواهد آمد. همچنین فرمول‌های واردشده به سببِ بهبود محاسبات چندرشته‌ای، هنگام تغییر مقادیر، سریع‌تر به‌روزرسانی می‌شوند.

در نرم‌افزار پاورپوینت نیز تغییرات مثبتی رخ داده است. به‌لطف این تغییرات، از هم‌اکنون کاربران می‌توانند محتوای ناخواسته‌ی کلیپ‌های صوتی یا ویدیویی را از ابتدا تا انتها ترمیم یا حذف کنند. مورد فوق در کنار اضافه‌شدن عملکرد QuickStarter که سبب ساخت ارائه‌هایی با طرح‌های مختلف می‌شود و ویژگی خلاصه‌نویسی صحبت‌های ارائه‌دهنده، از ویژگی‌های خوبی است که در این به‌روزرسانی اضافه شده؛ همچنین کاربران می‌توانند از ماوس به‌عنوان نشانگر لیزری در هنگام ارائه استفاده کنند.

در نهایت نوبت به اوت‌لوک می‌رسد. اکنون این نرم‌افزار مدیریت ایمیل به شما اجازه می‌دهد با کمک ژست‌های حرکتی، اقدام به ساماندهی اینباکسِ خود کنید. برای انتقالِ یک ایمیل به فهرست آرشیو، با دو انگشت روی تاچ‌پد به سمتِ چپ سوایپ کنید؛ این عمل برای حذف یک ایمیل به سمتِ راست صورت می‌گیرد. اکنون این برنامه از Google Calendar و Contacts‌ نیز پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت با انتشار آفیس ۲۰۱۶ برای سیستم‌عامل مک، ویژگی‌های جدید و امنیتی را به‌صورت منظم از طریق به‌روزرسانی‌ها برای این سیستم‌عامل فراهم می‌آورد و به‌روزرسانی اخیر نیز نشان از توجه ویژه‌ی ردموندی‌ها به این قشر از کاربران دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40320 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/02 تعداد مشاهده: 3077
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر