کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صرفه جویی در زمان استفاده از موبایل با اپلیکیشن‌ تنظیمات خودکار برنامه‌ها

اپلیکیشن ایرانی اس اس لینک با هدف صرفه جویی در وقت و سریع‌تر انجام شدن کارها طراحی شده تا به جای اینکه کاربر به صورت دستی امکانی را فعال یا غیر فعال کند به صورت خودکار تنظیمات لازم برای اپلیکیشن‌های موبایل را انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، گاهی پیش آمده که کاربران قصد استفاده از اپلیکیشنی را دارند و آن اپ نیازمند فعال سازی تنظیماتی مانند وای فای، جی پی اس، تنظیم میزان صدا و تنظیم میزان نور صفحه نمایش است. در این مواقع کاربر به صورت دستی باید این موارد را در بخش تنظیمات گوشی تنظیم یا روشن کند.

برای راحت‌تر کردن این تنظیمات اپلیکیشنی ایرانی به نام "اس اس لینک" (SSLink) با هدف صرفه جویی در وقت و سریع‌تر انجام شدن کارها، طراحی شده که به صورت خودکار تنظیمات لازم را انجام می دهد و دیگر نیاز نیست کاربر به صورت دستی امکانی را فعال یا غیر فعال کند. برای این کار کاربر باید تنظیمات پیش نیاز هر اپ را در گوشی مشخص کند تا هنگام باز شدن اپ اجرا شوند.


حالت عکس این قابلیت نیز فعال است به این معنی که اگر تنظیمات غیرلازمی از پیش فعال مانده باشد، آن را غیر فعال می کند تا از هدر رفت انرژی دستگاه جلوگیری شود.


از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن برای سرعت دادن به فرآیندها، فعال کردن خودکار اپ های مرتبط با هم است؛ به این معنی که در صورتی که کاربر همزمان از چند اپ مرتبط استفاده می کند، این اپلیکیشن آن اپ‌ها را به صورت خودکار و هوشمندانه فعال می کند تا در کمترین زمان ممکن در دسترس قرار گیرند، برای مثال کاربری که غالبا پس از استفاده از دوربین گوشی، از یک اپ ویرایشگر عکس نیز استفاده می کند. 

هدف این اپلیکیشن این است که کاربر در هر بار استفاده از اپلیکیشن ‌ها نیاز به صرف زمان برای تنظیمات تکراری نداشته باشد. همچنان که کاربر می‌تواند در منوی اپلیکیشن اس اس لینک در قسمت ذخیره ثانیه ها، از میزان زمانی که در نتیجه اعمال خودکار و هوشمندانه پیش نیازهای هر اپ برای خود صرفه جویی کرده مشاهده کند.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید از گوگل پلی به این آدرس  قابل دریافت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40488 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرگزاری فارس تاریخ خبر: 1396/11/20 تعداد مشاهده: 2635
سافت گذر