کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طی مسافت 1774 کیلومتری با ماشین برقی پروترا

به گزارش سافت گذر، با توجه به اینکه در دهه های آتی بسیاری از کشورها، استفاده از سوخت های فسیلی را ممنوع خواهند کرد، باید به دنبال جایگزین برای خودروهای دیزلی باشیم. مسئله ای که شرکت پروترا فکر می کند به آن دست یافته است.

ماشین خودرو برقی تسلا پروترا هیوندا

سه شنبه، شرکت آمریکایی پروترا مدعی شد، خودروی برقی Catalyst E2 Max، با یک بار شارژ و بدون وقفه، 1774 کیلومتر را طی کرده است. آزمایشی که در ایالت ایندیانا انجام شد و به نظر می رسد درست باشد.

ماشین خودرو برقی تسلا پروترا هیوندا

مدیر تجاری کمپانی پروترا می گوید:(( شکستن رکورد 1632 کیلومتری که توسط خودروی جدید این شرکت به نام Catalyst E2 Max ثبت شده، خبر بسیاری خوب و گام بلندی رو به جلوست)).

این اتوبوس، دارای باتری 660 کیلوواتی است که آن را در بدنه 12 متری خود جای می دهد. صرفاً جهت مقایسه بگوییم که خودروی تولیدی تسلا، با مدل S P100D، دارای باتری 100 کیلوواتی است که فاصله 506 کیلومتری را طی می کرد. به علاوه، اتوبوس برقی شرکت هیوندا نیز دارای باتری 256 کیلوواتی است و می تواند فاصله حدود 290 کیلومتری را بگذراند که البته نکته مثبت آن است که تنها در 1 ساعت، به طور کامل شارژ می شود.

هنوز هیچ شرکت حمل و نقلی از Catalyst E2 Max استفاده نکرده است ولی بر اساس گزارشی که لس آنجلس تایمز منتشر کرده، پروترا خودروهایی را به شرکت حمل و نقل Foothill که در جنوب کالیفرنیا فعالیت می کند، فروخته است.

مدیرعامل پروترا می گوید:(( هر کدام از خریداران ما مانند شرکت Foothill، باعث شده اند مسیر برای استفاده از خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست هموار شود زیرا همانطور که می بینیم، آینده در حال برقی شدن است و خورشید به عنوان منبع انرژی، برای افراد معرفی شده و کم کم باید با موتورهای گازسوز یا بنزین سوز خداحافظی کنیم)).

در پایان اشاره کنیم، که شما ممکن است ماشینی خریداری نکنید، ولی اتوبوسی که سوار خواهید شد، احتمالاً برقی باشد.


منبع: theverge.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40537 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/25 تعداد مشاهده: 2465
سافت گذر