کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلیس از گوگل کمک می‌گیرد

گوگل قصد دارد موقعیت مکانی دقیق کسانی که به هر دلیلی با پلیس آمریکا و سایر نیروهای امدادی (۹۱۱) تماس می‌گیرند، به سرعت شناسایی کند.

پلیس از گوگل کمک می‌گیرد

گوگل با همکاری پلیس ایالات متحده آمریکا در تلاش است موقعیت مکانی دقیق شهروندانی که با پلیس و نیروهای امدادی تماس می‌گیرند را به سرعت شناسایی کند.

وال استریت ژورنال در گزارشی به بررسی انجام آزمایشی همکاری میان غول تکنولوژی گوگل و پلیس آمریکا پرداخته است که گوگل در آن قصد دارد موقعیت مکانی دقیق آن دسته از شهروندانی را که به هر دلیلی با پلیس آمریکا و سایر نیروهای امدادی (۹۱۱) تماس می‌گیرند، به سرعت شناسایی کند تا بدین ترتیب در روند امدادرسانی و کمک‌رسانی به کسانی که نیازمند نیروهای پلیس یا امدادی کمک به سزایی کرده باشد.

این اقدام آزمایشی هم اکنون به مدت دو ماه برروی تمامی تماس‌هایی که شهروندان با شماره‌های پلیس یا نیروهای امدادی می‌گیرند، انجام خواهد شد تا این غول تکنولوژی آمریکایی بتواند با استفاده از علم و فناوری‌های به روز خود در زمینه تسهیل و تسریع کمک‌رسانی به مردم، نقش مهم و پررنگی را ایفا کرده و گام بلندی در این زمینه بردارد.
گوگل بر این باور است که صرفه‌جویی در زمان حتی به میزان تنها یک دقیقه می‌تواند جان هزاران و شاید میلیون‌ها نفر در جهان را نجات دهد. بنابراین مکان‌یابی پیشرفته و فوق سریع کسانی که نیازمند کمک هستند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

متخصصان و مدیران این شرکت همچنین معتقدند که بسیاری از افرادی که با شماره تماس‌های اضطراری و نیروهای امدادی تماس می‌گیرند، به دلیل استرس، ترس، شوک ناگهانی، عدم توانایی صحبت کردن جلوی مجرمان، عدم آگاهی از آدرس دقیق محل جرم یا تصادف نمی‌توانند به خوبی اطلاعات و جزئیات دقیق و درستی از موقعیت مکانی خود را به پلیس یا نیروهای امدادی بدهند.

باب فینی - رئیس ارتباطات اداره پلیس در فلوریدای جنوبی - در این باره می‌گوید:"در بسیاری از موارد، حتی افراد نمی‌توانند به انگلیسی صحبت کنند و برخی دیگر نیز به دلیل ترس و اضطراب دچار لکنت‌زبان می‌شوند. در این گونه مواقع، کار نیروهای امدادی ما بسیار سخت و دشوار می‌شود تا بتوانند مکان دقیق و محل حادثه را شناسایی کرده و به سرعت خود را به آنجا برسانند".  

وی در ادامه تاکید کرد:"همکاری ما با غول تکنولوژی گوگل که دارای بزرگترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات ماهواره‌ای و تکنولوژی است، می‌تواند پیشرفت بزرگی در این باره ایجاد کرده و به روند امدادرسانی به مردم نیز سرعت ببخشد".
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40579 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/11/28 تعداد مشاهده: 3630
کلید واژه ها: ,
سافت گذر