کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باکتری های مخفی موجود در خاک؛ آنتی بیوتیکی جدید

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، با مشاهده چندین نمونه خاک توسط دانشگاه راک فلر، نوع جدیدی از آنتی بیوتیک ها کشف شد که توانایی مبارزه با اَبَرویروس ها را دارد.

برق الکتروسیته فناوری تکنولوژی

کشف داروها

کشف اخیر که با بدترین نوع ویروس نیز می تواند مبارزه کند، بهترین اسلحه برای مقابله با انواع اَبَریروس ها است.

محققان دانشگاه راک فلر، با مشاهده 1000 نمونه خاک در سرتاسر آمریکا، محتوایی را کشف کردند که آنها را مالیسیدین (Malicidin) نامیدند و پس از اینکه وجود این مواد در اکثر نمونه های خاک شدند، تصمیم گرفتند در مورد آنها بیشتر تحقیق کنند.

پس از تزریق مرسا (MRSA)، نوعی باکتری که نسبت به اکثر آنتی بیوتیک ها مقاوم است، محققان، این موجودات کوچک را با مالیسیدین درمان نمودند که مالیسیدین باعث از بین رفتن اثرات باکتری مرسا در پوست حیوانات شد.

حالت بحران

در دسامبر سال 2016، سازمان ملل، مشکل آنتی بیوتیک ها را، مشکلی بحرانی توصیف کرد که از آن به عنوان خطری طولانی مدت برای سلامتی بشریت نام برد که می تواند خوراک و حتی پیشرفت او را تهدید کند.

بر اساس اظهارات سازمان بهداشت جهانی، هیچ نقطه ای از جهان از چنین مشکلاتی در امان نیست و اگر ما نسبت به آن بی تفاوت باشیم، به زودی خود را در دوران پسا آنتی بیوتیکی خواهیم یافت. دورانی که در آن، حتی یک زخم ساده و سطحی نیز می تواند کشنده باشد.

این سازمان از صنعت پزشکی و بهداشت مرتباً درخواست نوع جدیدی از آنتی بیوتیک را داده است که به نظر می رسد در آزمایشگاه ها، اقداماتی صورت گرفته شده است که نمونه گرفته در دانشگاه راک فلر، در نوع خود خاص و منحصربفرد است.

محقق اصلی این برنامه، سین بردی، می گوید:(( هر جا که قدم می گذاریم، 10 هزار نوع باکتری دارد که بیشتر آنها دیده نمی شوند. به نظر ما، نوعی از آنتی بیوتیک وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم به آن دست یابیم)).

این تیم تحقیقاتی که در حال آزمایش برای تقویت این شیوه درمانی است تا آن را برای انسانها نیز به کار گیرد، اذعان کرده است که این پروژه نه آسان است و نه سریع.

بردی معتقد است:(( نمی توان زمان دقیقی برای ورود آنتی بیوتیک مالیسیدین به کلینیک های پزشکی مشخص کرد زیرا راه طولانی در پیش است تا بتوان از آن بهره برد)).

بهرحال، طی کردن این راه هر چقدر هم سخت و دشوار باشد، ارزش خود را دارد زیرا تخمین زده شده که سالانه 700 هزار نفر، از مرگ هایی که به خاطر اَبَرباکتری ها منجر می شود، کاهش خواهد یافت که البته می‌توان ادعا کرد که این رقم تا سال 2050، به 10 میلیون برسد.

برای وارد شدن به دنیای تکنولوژی، عضو کانال سافت گذر شوید

منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40590 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/30 تعداد مشاهده: 2771
سافت گذر