کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

۸ مشکل آزاردهنده آیفون 10 اپل و راه‌های برطرف کردن آنها

آیفون 10 اپل یکی از بهترین گوشی‌های بازار است اما این گوشی نیز مانند تمامی گوشی‌ها، مشکلات آزاردهنده‌ای دارد که قصد داریم در ادامه با هم به 9 مشکل آزاردهنده آیفون 10 و راه‌های برطرف کردن آ‌‌ن‌ها اشاره کنیم.


انصافاً باید گفت آیفون 10 گوشی نیست که به راحتی‌ها بتوان از کنار آن گذشت و علی‌رغم قیمت گزافی که دارد باز هم عاشقان سینه‌چاک فناوری نمی‌توانند جلوی خود را بگیرند و با خرید آیفون 10، به دنیایی امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد دسترسی پیدا می‌کنند. اپل تمام سعی خود را به کار گرفته است تا آیفون 10 را از هر لحاظ بی‌عیب‌ونقص راهی بازار کند اما این گوشی پرچمدار اشکالات جزئی دارد که گاهی اوقات آزار‌دهنده به نظر می‌رسند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به فکر برطرف کردن مشکلات آیفون 10 هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

سرعت‌ بخشیدن به تشخیص چهره فیس‌آی‌دی
مشاهده شده است که کاربران آیفون 10 از تاخیر در فیس‌آی‌دی گله می‌کنند. زمانی که صفحه‌نمایش گوشی را لمس می‌کنید یا دکمه روشن شدن صفحه آیفون 10 را که در کنار گوشی قرار دارد می‌فشارید، نمادی قفل مانند در بالای صفحه نمایان می‌شود. پس از اینکه صورت کاربر توسط گوشی تشخیص داده شد نیز قفل گوشی باز خواهد شد، تمامی این فرآیند باید در حدود یک یا دو ثانیه به طول بیانجامد.


اما جالب است بدانید این فرآیند را می‌توان سرعت بخشید چرا که نیازی به صبر برای نمایان شدن نماد قفل مانند بر روی قسمت بالای صفحه گوشی نیست. تجربه نشان داده است که فیس‌ آی‌دی سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید فعال می‌شود و در نتیجه کافی است تا دکمه روشن گوشی را فشرده و بدون اینکه صبر کنید تا نماد قفل نمایان شود، گوشی را جلوی چهره گرفته تا شما را شناسایی کند. انجام این کار ممکن است باعث تاخیر کسری از ثانیه پس از تشخیص چهره شود اما دیگر نیازی به صبر برای نمایان شدن نماد قفل آیفون 10 ندارید.

زمانی که گوشی بر روی میز قرار گرفته، قابلیت فیس‌ آی‌دی کار نمی‌کند
حتی طرفداران دو آتشه آیفون 10 نیز به این نکته اعتراف می‌کنند که مشکل کار نکردن فیس‌ آی‌دی زمانی که گوشی بر روی میز قرار گرفته یکی از مهم‌ترین اشکالات این گوشی است. در این حالت باید حتما با انگشت صفحه را به بالا لمس کنید و چند ثانیه منتظر بمانید تا منوی وارد کردن رمز عبور نمایان شود.

البته کاربر می‌تواند با حالتی نامتعادل خم شده و صورت خود را بر جلوی گوشی که بر روی میز قرار گرفته با حالتی اخم‌ مانند قرار دهد تا از این طریق شانس پایین آمدن دقت فیس‌ آی‌دی بیشتر شده و قفل گوشی باز شود.

استند آیفون X
با این حساب اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که در بیشتر مواقع پشت میز کار حضور دارند پیشنهاد می‌کنیم با خرید شارژر استند آیفون 10 این مشکل را حل کنید. اگر هم نیازی برای خرید پایه شارژ ایستاده نمی‌بینید کافی است تا گوشی را به صورت ایستاده بر روی میز قرار دهید. در این حالت اگر گوشی به طرف صورت شما قرار داشته باشد فرآیند باز شدن قفل آن از طریق فیس‌ آی‌دی راحت‌تر انجام خواهد شد.

نوتیفیکیشن‌ها به صورت پیش‌فرض مخفی هستند
کاربران آیفون 10 تا زمانی که چهره آن‌ها توسط فیس‌ آی‌دی تشخیص داده نشود قادر به مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی نیستند.


این ویژگی به لحاظ بالابردن امنیت کاربر در آیفون 10 لحاظ شده و به صورت پیش‌فرض فعال است. به این ترتیب نمی‌توان به اپل برای مخفی‌ بودن نوتیفیکیشن‌ها در آیفون 10 به‌صورت پیش‌‌فرض خرده گرفت اما اگر از آن دسته کاربرانی هستید که چنین ویژگی را ترجیح نمی‌دهند مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد گزینه Settings شده و به قسمت Notifications بروید، سپس قسمت Show Previews را انتخاب کرده و گزینه Always را فعال نمایید. به خاطر داشته باشید که پس از فعال کردن این ویژگی، پیش‌نمایش نوتیفیکیشن‌ها حتی زمانی که گوشی قفل باشد نیز نمایش داده خواهد شد.

عدم حضور دکمه Home
کاربران آیفون 10 که دلشان برای دکمه Home تنگ شده است می‌توانند به صورت مجازی این دکمه را تعریف کنند. قابلیتی که به آن اشاره می‌کنیم مدت‌های زیادی است که در iOS حضور دارد اما کاربران آیفون 10 با توجه به عدم حضور دکمه Home در این گوشی، از این قابلیت استقبال کرده‌اند.

این ویژگی به صورت نرم‌افزاری دکمه Home را به صورت همیشه حاضر، به صفحه گوشی اضافه می‌کند. در نتیجه کاربر می‌تواند به راحتی این دکمه مجازی را با انگشت لمس و به محل مورد نظر بر روی صفحه گوشی تغییر مکان دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40604 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1396/12/01 تعداد مشاهده: 2426
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر