کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسان شدن کشف واقعیت درباره سیارک ها

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، بر اساس گفته یک فضانورد، موشک Falcon Heavy می تواند تعداد مأموریت های فضایی برای کشف واقعیت سیارک ها را افزایش دهد و باعث شود تا انسان به رؤیای خود مبنی بر افزایش دسترسی به فضا دست یابد.

موشک Falcon Heavy SpaceX فناوری تکنولوژی

کاشفان فضا

موشک Falcon Heavy شرکت SpaceX، به علم فضانوردی قرن 21 کمک بزرگی خواهد کرد و باعث خواهد شد بتوان مواد شیمیایی و معدنی موجود در فضا راحت تر شناخته شوند.

منظومه خورشیدی دارای میلیون ها سیارک با اندازه های متفاوت است که برخی از آنها تنها چند اینچ و برخی از آنها چندین هزار کیلومتر مساحت دارند.

بیش از یک قرن است که انسانها قصد دارند از واقعیت سیارک ها آگاه شوند ولی شرایط محدودی که وجود دارد، این کار را تقریباً غیرممکن کرده بود.
برای مثال، فرود آمدن روی یک سیارک، نیازمند نوعی فضاپیماست تا قابلیت حرکت در مدار پایین کره زمین و مدار خودِ سیارک را داشته باشد.

طبق گفته مارتین الویس، یکی از فضانوردان مرکز هاروارد اسمیت سونیان، موشک Falcon Heavy می تواند همان فضاپیما باشد.

او باور دارد که Falcon Heavy قادر است تا رؤیای کشف واقعیت سیارک ها را به واقعیت برساند. او می گوید:(( به جای کشف صد سیارک، می توان هزار سیارک کشف کرد)).

ارزش بالا

آهن کشف شده در سیارک ها به تنهایی، تقریباً ارزشی برابر 10 کوینتیلون ( 1 با 18 صفر) دارد که بر اساس گفته ناسا، اگر بتوان تمام مواد معدنی موجود در مدار مریخ و مشتری را استخراج کرد، ارزش مالی آنقدر زیاد خواهد بود که بتوان به هر فردی در کره زمین، 100 میلیارد دلار پول داد.

کشف سیارک ها نه تنها باعث به وجود آمدن انسانهای میلیارد می شود، بلکه رؤیای انسان مبنی بر سلطه بر فضا و افزایش قلمرو خود را نیز به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

سیارک ها دارای آهن، کبالت، تیتانیوم و دیگر مواد اولیه هستند که می توان حتی در خودِ فضا نیز به وسیله آنها، ایستگاه فضایی زد و همچنین در کره زمین، پروژه های عمرانی زیادی را انجام داد.

حتی برخی افراد ادعا می کنند که بعضی سیارک ها دارای اکسیژن و آب هستند و برخی دیگر نیز هیدروژن و آمونیاک دارند که می توانیم از آنها به عنوان سوخت فضاپیماها بهره ببریم.

اگر الویس در مورد توانایی Falcon Heavy درست بگوید، یعنی انسان قادر است به منابع فضایی ارزشمندی دست یابد و هزینه 90 میلیون دلاری شرکت SpaceX برای هر پرتاب، تبدیل به پولی ناچیز خواهد شد.

برای وارد شدن به دنیای تکنولوژی، عضو کانال سافت گذر شوید

منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40615 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/02 تعداد مشاهده: 3376
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر