کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 9 از پروژه‌ی تربل پشتیبانی می‌کند

سامسونگ در کنفرانس دیروز صحبتی از پروژه‌ی تربل نکرد؛ ولی بررسی‌ها نشان می‌دهند که گلکسی اس ۹ از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 9 از پروژه‌ی تربل پشتیبانی می‌کند

دیروز در جریان کنفرانس سامسونگ در MWC 2018، گلکسی اس ۹ معرفی شد؛ اما سامسونگ از پروژه‌ی تربل و این‌که آیا گلکسی اس ۹ از آن پشتیبانی می‌کند یا خیر، حرفی نزد. این موضوع باعث شد ابهام زیادی برای کاربران به وجود بیاید. واقعیت این است که اس ۹ و اس ۹ پلاس از پروژه‌ی تربل پشتیبانی می‌کنند.

گوگل پروژه‌ی تربل را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. این پروژه بازطراحی قابل‌ توجهی از فریم‌ورک اندروید به‌حساب می‌آید و باعث می‌شود به‌روزرسانی‌های اندروید در زمان کوتاه‌تری برای کلیه‌ی دستگاه‌ها منتشر شوند.

ایده‌ی اصلی این پروژه این است که تولیدکنندگان گوشی هوشمند برای ارائه‌ی یک به‌روزرسانی مجبور نباشند با تغییرات نرم‌افزاری زیاد در سیستم‌عامل، آن را با گوشی خود سازگار کنند. در واقع گوگل کار خود روی اندروید را از کار شرکایش روی این سیستم‌عامل جدا کرد تا نسخه‌ی واحدی از اندروید را با تراشه‌های مختلف سازگار کند.

در نتیجه فریم‌ورک اندروید از فایل‌های نرم‌افزاری مخصوص سخت‌افزار جدا شد و در پارتیشن مجزایی به نام Vendor قرار گرفت. چنین پارتیشنی قبلا وجود نداشت و تولیدکنندگان برای ارائه‌ی به‌روزرسانی مجبور به ایجاد تغییرات در بخش زیادی از هسته‌ی اندروید بودند.

به لطف پروژه‌ی تربل، تولیدکنندگان گوشی هوشمند می‌توانند بدون این‌که منتظر به‌روزرسانی درایورها از سوی سازنده‌ی پردازنده باشند، تنها فریم‌ورک سیستم‌عامل را به‌روزرسانی کنند. بنابراین، گلکسی اس ۹ که از پروژه‌ی تربل پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به‌سرعت به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت کند و نیازی به انتظار برای دریافت به‌روزرسانی از شرکت‌هایی مانند کوالکام نخواهد داشت.

گوگل اعلام کرده بود که برای اضافه کردن پروژه‌ی تربل به گوشی‌های کنونی با تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند همکاری خواهد کرد؛ اما تاکنون گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۸ که به اندروید ۸.۰ اریو به‌روزرسانی شده‌اند، پشتیبانی از پروژه‌ی تربل را دریافت نکرده‌اند.

سال گذشته، گوگل اعلام کرد تمام دستگاه‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۰ اریو عرضه می‌شوند، از پروژه‌ی تربل پشتیبانی خواهند کرد و حالا سامسونگ تأیید کرده است که گلکسی اس ۹ این قابلیت را دارد و بنابراین به‌روزرسانی این گوشی با سرعت بالاتری نسبت به گوشی‌های قبلی سامسونگ صورت خواهد گرفت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40690 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/12/08 تعداد مشاهده: 2876
سافت گذر