کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به صورت آنلاین، هوش مصنوعی آموزش می دهد

به گزارش سافت گذر، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دو مفهوم مهم در دنیای تکنولوژی امروز است. به همین دلیل، گوگل می خواهد برای افزایش دانش افراد در این زمینه ها، از طریق وب سایتی جدید، آموزش های لازم را ارائه کند.

یادگیری ماشینی گوگل برنامه نویسی هوش مصنوعی پایتون فناوری تکنولوژی

گوگل برای مدتی است که تحصیل در هوش مصنوعی را به عنوان یک دانش رسمی پذیرفته و بر این اساس، آزمایش ها و پروژه های مختلفی را به سرانجام رسانده است.

گوگل بر این باور است که یادگیری با وب سایت هوش مصنوعی، باید به یک سرگرمی برای همگان تبدیل شود تا در آینده افراد آموزش دیده بتوانند مفاهیم فرا گرفته شده را در مکان های مختلف به کار گیرند.

این سایت دارای قسمت ها و سطوح مختلفی است. برای مثال محققان می توانند سطح خود، و افراد مبتدی نیز سطح مناسب برای خود را برگزینند.

این سایت شبیه ساز یک ترم آموزشی است که گوگل ابتدا برای آشنایی 18000 کارمند هوش مصنوعی خود آن را طراحی کرد و حالا می خواهد این ترم را به صورت رایگان و برای همه افراد در دسترس قرار دهد.

این سایت دارای قسمت هایی نظیر تمرینات، سمعی بصری و ویدیو است تا به اهداف آموزشی مد نظر دست یابد.

این ترم، حدود 15 ساعت است که در آن دروس جنبه مکالمه ای داشته و توسط محققان هوش مصنوعی گوگل نیز کنفرانس هایی ارائه می شود و سپس 40 تمرین نیز گنجانده شده است.

کسانی که هیچ اطلاعاتی در مورد یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی ندارند نیز می توانند از این سایت بهره ببرند هرچند گوگل پیشنهاد داده برای این دوره آموزشی، بهتر است متقاضی مقداری جبر بداند و با زبان برنامه نویسی پایتون نیز آشنایی داشته باشد.

بد نیست اشاره کنیم که این دوره آموزشی، جزو نخستین برنامه های گوگل برای درس دادن است و این دوره های یادگیری به همراه سرگرمی، ادامه دار خواهند بود.


منبع: theverge.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40767 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/15 تعداد مشاهده: 3905
سافت گذر