کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316148 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنفرانس‌های ویدئویی چقدر مفید هستند؟

مردم آمریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۶۳ میلیارد دقیقه کنفرانس ویدئویی برقرار کردند. آیا این تماس‌ها مفید هستند و یا فقط وقت را هدر می‌دهند؟


تیم نرم‌افزار «لوپ‌آپ» طی تحقیقی نقش کنفرانس‌های تصویری را در بیزنس بررسی کرده است. در این تحقیق بر روی بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار حرفه‌ای در آمریکا و انگلستان مطالعه شد. این کار به منظور پیدا کردن مشکلات و تاثیرات کنفرانس‌های تصویری بر روی کسب‌وکارها انجام شده است.

تحقیقات لوپ‌آپ نشان داد اکثر افراد در کسب‌وکارشان برای اضافه شدن به تماس‌های کنفرانسی از موبایل و تلفن ثابت استفاده می‌کنند. این در حالی است که افراد می‌توانند به کمک هدست‌ها و نرم‌افزارهای تماس کنفرانسی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند اما ظاهرا ارتباط سنتی هنوز محبوب‌تر است.

فقط در ۲۹ درصد از تماس‌های کنفرانسی از یک نرم‌افزار تحت وب کمک گرفته می‌شود. بیش از ۷۰ درصد این تماس‌ها از خطوط ثابت تلفن بوده و فقط ۲۲ درصد ‌‌‌آنها توسط موبایل برقرار می‌شود.


کارمندان به طور متوسط حدود ۱۵ دقیقه را صرف برقراری تماس و یا وقفه‌‌های حین مکالمات می‌کنند. بر اساس این تحقیق اکثر این زمان به خاطر مشکلات برقراری مکالمه، چالش‌های تکنولوژی کنفرانس و مقابله با حواس‌پرتی‌ها به هدر می‌رود.

بیش از ۶۵ درصد افراد گفته‌اند به طور میانگین پنج دقیق صرف این می‌شود که طرف مقابل ابزار‌های کنفرانس‌ از طریق وب را راه بی‌اندازد.

این تحقیق مسائل مربوط به حفظ حریم شخصی افراد را نیز بررسی  کرده است. بر طبق این تحقیق ۷۰ درصد افراد از صحبت در مورد مسائل سری بر روی تماس کنفرانسی ابایی ندارند. نکته نگران‌کننده این است که به نظر بیش از پنجاه درصد افراد، نداستن اینکه چه کسی آن طرف خط است کاملا طبیعی است. قسمت معرفی کنفرانس‌‌های ویدیویی معمولا وضوح و کنترل لازم بر روی این جلسات را ندارد، چرا که کاربران نمی‌توانند افرادی که به مکالمه اضافه می‌شوند را ببیند و یا امکانی برای حذف افراد از روی مکالمه وجود ندارد. حتی از این بدتر از هر سه نفر دو نفر برای مدت یک سال و یا حتی بیشتر از آن، رمز مورد استفاده برای برقراری این تماس‌ها تغییر نمی‌دهند!


با اینکه ۸۸ درصد افراد وجود کنفرانس‌های ویدیویی را برای مصاحبه‌ها و برخی آموزش‌ها ضروری می‌دانند، اما فقط به نظر ۵۳ درصد افراد این روش برای جلسه‌های روزانه مفید تلقی می‌شود. و فقط حدود ۱۲ درصد افراد همان‌قدری که با تماس‌های صوتی راحت‌اند، با تماس‌های ویدیویی ارتباط برقرار می‌کنند.

این زمان تلف شده برای کسب‌وکارها هزینه بالایی به همراه دارد. عدد برآورد شده چیزی حدود۲۶ میلیارد یورو (۳۴ میلیارد دلار) در سال است. این رقم نسبت به سال ۲۰۱۵ حدود ۴۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

استیو فلاول یکی از ‌بنیان‌گذاران و مدیرعامل لوپ‌آپ گفته است: بزرگ‌ترین نکته‌ منفی که در این زمینه وجود دارد این است که با وجود نرم‌افزار‌ها و ابزار‌های گوناگون باز هم افراد ترجیح می‌هند تماس صوتی را بدون استفاده از آن‌ها برقرار کنند.

با این کار در اصل دم دست‌ترین راه را انتخاب کرده‌اید، همه می‌توانند با گرفتن شماره افراد تماس ویدیویی برقرار کنند. این می‌توانند دلیل عدم پیشرفت این بازار باشد. با وجود اینکه اکثر نرم‌افزارهای این حوزه راه‌حل‌‌هایی برای مشکلات معمول تماس‌های کنفرانس ارائه کرده‌اند، اما به خاطر پیچیدگی این راه‌حل‌ها و وجود هزاران روش مختلف برای برقرای این نوع تماسها ما هنوز هم با روش‌هایی مانند تلفن و ایمیل احساس راحتی بیشتری می‌کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40877 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/12/25 تعداد مشاهده: 3716
کلید واژه ها:
سافت گذر