کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل از قابلیت‌های امنیتی جدید برای کروم انترپرایز خبر داد

گوگل قصد دارد که کروم انترپرایز را به امن‌ترین راه حل برای کسب و کارهایی تبدیل کند که در فضای ابری قعالیت می‌کنند و در این راستا از همکاران مختلفی از جمله Citrix XenMobile و Zoho کمک می‌گیرد.
گوگل از قابلیت‌های امنیتی جدید برای کروم انترپرایز خبر دادشرکت گوگل به تازگی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید امنیتی و همکاری‌ها در زمینه کروم انترپرایز، خبر داده و اعلام نمود قصد دارد گوگل انترپرایز را به امن‌ترین راه‌حل ممکن برای کسب‌وکارهایی تبدیل کند که در فضای ابری فعالیت می‌کنند.
گوگل، کروم انترپرایز را در آگوست 2017 عرضه نموده و آن را به عنوان نقطه نهایی برای مجموعه محصولات گوگل کلود قرار داد.
 
گوگل به تازگی طی پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که اهمیت امنیت نقطه نهایی، به طور روزافزون در حال افزایش است و سازمان‌های مختلف باید در شرایطی قرار گیرند که کاملاً امن باشد تا بتوانند با فراغ بال و خاطری آسوده، به فعالیت و کسب‌وکار خود بپردازند.
 
کروم انترپرایز، به همراه VMware AirWatch به عنوان یک همکار مدیریت تحرک سازمانی (EEM) راه‌اندازی و عرضه شد.
گوگل به تازگی اعلام نمود که چهار همکار EEM دیگر نیز ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند با انتخاب خود از آنها استفاده کنند که این چهار همکار، Cisco Meraki، IBM MaaS360، Citrix XenMobile و ManageEngine Mobile Device Manager Plus هستند.
 
Microsoft Active Directory نیز همراه با کروم انترپرایز عرضه شد تا کارکنان را قادر سازد که از احراز هویت در تمامی دستگاه‌ها و سرویس‌های ابری گوگل استفاده نموده و در واقع، از این طریق مسائل امنیتی به حداقل ممکن برسد.
از طرفی، گوگل قصد دارد که چند قابلیت مدیریتی به مرورگر کروم و کروم اُ.اس بیفزاید. یکی از قابلیت‌هایی که به کروم انترپرایز اضافه شده، ارائه گزینه‌های بیشتر برای مدیریت مجوز کاربر است.
 
کنترل‌های جدیدی که به این برنامه اضافه شده است، امکان محدود کردن استفاده کاربر از برنامه بر مبنای مجوزهاست و همچنین این مجوزها باعث می‌شود که صرفاً دستگاه‌های مدیریت‌شده بتواند به سرورهای سازمانی متصل شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40906 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/12/28 تعداد مشاهده: 3710
سافت گذر