کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محاسبه میزان احتمال ابتلا به سرطان پوست توسط سیستم آنلاین

به گزارش سافت گذر، سیستمی طراحی شده که به انسانها این امکان را می دهد تا میزان احتمال ابتلا به سرطان پوست در 3.5 سال آتی را نشان دهد.

سیستم فناوری تکنولوژی

این سیستم که توسط تیم تحقیقاتی مؤسسه درمانی QIMR برگوفر استرالیا طراحی گردیده، توسط داده های جمع آوری شده از 42000 نفر که بین 40 تا 70 سال سن داشته اند، ساخته شده است.

نتایج این ابزار، با فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، امکان برنزه شدن پوست، تعداد خال در 21 سالگی، تعداد زخم های پوستی و میزان استفاده از رنگ مو و کرم ضد آفتاب می تواند تغییر کند.

به گزارش سافت گذر، به دلیل اینکه استرالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار سرطان پوست را دارد، نباید تعجب کرد که این ابزار در این کشور تولید شده است در واقع، سرطان پوست، سومین نوع رایج سرطان در این کشور است.

محقق ارشد این سیستم، آقای دیوید وایتمن می گوید:(( این دستگاه آنلاین، میزان خطر ابتلا به سرطان پوست را به افراد و دکترها نشان می دهد و چگونگی مدیریت شرایط را نیز به آنها گزارش خواهد داد)).

به گزارش سافت گذر، اگرچه علاوه بر این دستگاه، سیستم های مشابه دیگری نیز وجود دارند، ولی محققان معتقدند که آنها دقت کافی را ندارند و دقیق نیستند.

وایتمن ادامه می دهد:(( خودِ ما این سیستم را آزمایش کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که دقت آن بسیار بالاست)).

به علاوه، مردم باید بدانند که این سیستم تنها خطرات احتمالی را نشان می دهد و نیاز به بررسی توسط دکتر را از بین نخواهد برد.

مردم می توانند از این سیستم به عنوان راهنمای کلی بهره ببرند و اگر میزان خطر ابتلا بالا بود، حتماً با پزشک خود در ارتباط باشند.


منبع: mashable.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40910 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/29 تعداد مشاهده: 3890
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر