کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابراز رضایت تلویحی زاکربرگ از قاعده مند شدن فعالیت فیسبوک در کشورهای مختلف

ابعاد رسوایی مشارکت فیسبوک در ماجرای کمبریج آنالیتیکا هر روز افزایش می یابد و کسی نمی داند این شرکت می بایست چه تاوانی را برای خلاصی از آن بپرداز. برخی حتی احتمال جریمه های سنگین میلیاردی را برای کمپانی مذکور مطرح نموده اند و این سوای ضربه ای است که به حیثیت و آبروی فیسبوک وارد آمده.


مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی در روزهای اخیر و طی مصاحبه های متعدد تلاش کرده با اظهار نظرهای اطمینان بخش و عذر پذیرانه تا حد امکان به بازیابی چهره شرکتش و اعتماد کاربران بپردازد. اما در این میان پاسخ او به سوال خبرنگار شبکه CNN توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

او در جواب سوال لری سگال که پرسیده بود آیا او و همکارانش نگران اعمال نظارت و قاعده مندی فعالیت های شرکتش توسط دولت ها در کشورهای مختلف نیست اعلام کرد: «واقعیت این است که نمی توانم با اطمینان بگویم که ما نباید تحت نظارت و کنترل کار کنیم. به طور کلی تکنولوژی به یک ترند جهانی در حال گسترش تبدیل شده است. من فکر می کنم که به جای موافق یا مخالف بودن با نظارت باید پرسید که چه نظارت و قاعده ای صحیح و کدام نادرست است.»

او در ادامه به توضیح بیشتر دیدگاه خود می پردازد: «قواعدی در خصوص شفافیت وجود دارد که من از اعمال آنها استقبال می کنم. اگر به حجم قواعد و محدودیت ها در خصوص تبلیغات تلویزیونی یا نشریات نگاه کنید این سوال پیش می آید که چرا نباید چنین چیزی در حوزه فعالیت های اینترنتی وجود داشته باشد؟ مسئله مهمی است که مردم بدانند تبلیغاتی که در صفحات مختلف فیسبوک برایشان به نمایش درمی آید توسط چه کسی و با چه هزینه ای سفارش داده شده است. این مسئله در خصوص برخورد با محتواهای نفرت پراکن نیز صدق می کند.»
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40930 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/01/03 تعداد مشاهده: 2810
کلید واژه ها: ,
سافت گذر