کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بازی های ویدئویی باعث ترویج خشونت در جامعه می شود؟

گروهی از محققان آلمانی تحقیقات خود در زمینه تأثیر بازی های ویدئویی روی ترویج خشونت میان افراد جامعه را آغاز و به نتایج جالبی دست پیدا کرده اند.
بازی های ویدئویی

آنها کاربران را برای شروع تحقیقات به سه دسته تقسیم بندی کردند. در ابتدا یک پرسشنامه برای ارزیابی شخصیت افراد در اختیار آنها قرار گرفت.

از گروه اول خواسته شد تا به مدت یک ماه و روزی 30 دقیقه آخرین نسخه GTA را بازی کند. برای گروه دوم نیز بازی Sims 3 در نظر گرفته شد و از گروه آخر نیز درخواست شد تا یک ماه زندگی عادی خود را گذرانده و برای مشخص شدن نتیجه آزمایشات مجددا مراجعه کنند.

محققان بعد از پایان یافتن این جریان، هیچ گونه تغییراتی نسبت به آغاز این پروژه روی افراد مشاهده نکردند. ضربان قلب، میزان اضطراب، فشار و سایر مشخصات آنها دقیقا در همان درجه اولیه بود و هیچ گونه تفاوتی میان این سه گروه به چشم نمی خورد.

آقای کریس فرگوسن، پروفسور دانشگاه استتسون در ایالت فلوریدا که مدتی است تحقیقات بر روی تأثیر بازی های ویدیویی را شروع کرده، در این باره گفت:

در کوتاه مدت، تأثیر این بازی ها بسیار کم است. اما اگر افراد به مدت خیلی طولانی در معرض بازی های ویدئویی قرار بگیرند، روی شخصیت آنها اثر می گذارد.

بسیاری از افراد به این موضوع اعتقاد داشتند که تأثیرات بازی های ویدیویی به مرور تغییر پیدا می کند. اما نتایج تحقیقات جدید با این فرضیه در تناقض است. به نظر من باید ذهن های خود را شستشو داده و باورهای خود در مورد بازی های ویدئویی را تغییر دهیم.

پاتریک مارکی، مدیر تحقیقات دانشگاه ویلانووا اظهار داشت:

نتایج آخرین تحقیقات می تواند آب سردی باشد بر پیکره این نظریه که بازی های ویدیویی باعث ترویج خشونت میان افراد جامعه می شود.

در طی 5 سال گذشته، مطالعات زیادی در این زمینه صورت گرفته و هیچ یک از آنها، بازی های ویدئویی را مقصر بروز عصبانیت و رفتارهای نامناسب میان کاربران نمی داند.

برخی تحقیقات که در گذشته انجام شده، این تئوری را مطرح می کند که افکار و اعمال ما می تواند به صورت کاملا ناخودآگاه از محیط اطراف ما نشأت بگیرد. در این مورد خاص، بازی های ویدیویی که در آنها از خشونت استفاده شده، به عنوان یک عامل محرک برای رفتارهای نامناسب به حساب می آید (بازی های ویدیویی خشن هیچ جایگاهی در مسابقات المپیک ندارند). تأثیر چنین عکس العمل هایی معمولا ظرف چند دقیقه از بین می رود و فرد به حالت عادی خود باز می گردد. اما از آنجا که نمونه های واضح و روشنی در این زمینه مشاهده نشده، لذا این فرضیه را می توان باطل دانست.

با وجود تمامی این تحقیقات، هنوز افرادی هستند که انجام بازی های ویدئویی را خطرناک می دانند. در سال 2015 یک موسسه روانشناسی آمریکایی، اظهار داشت که میان بازی های ویدئویی و ترویج خشونت میان کاربران رابطه مستقیمی وجود دارد که موجب بروز رفتارهای ناشایست در افراد می شود.

بازی های ویدیویی در سراسر دنیا توسط کاربران با سنین متفاوت در حال انجام است، اما اتفاقات خشونت آمیز مانند شلیک تیر و حمل اسلحه تنها در کشور آمریکا اتفاق میوفتد. در تحقیقاتی که توسط مرکز کنترل صدمات دانشگاه هاروارد انجام گرفته، محققان به این نتیجه رسیده اند که قوانین کشور آمریکا در مورد حمل اسلحه و میزان تولید سلاح گرم، تأثیرات بیشتری روی بروز خشونت در میان افراد جامعه داشته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40962 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/01/07 تعداد مشاهده: 2599
سافت گذر