کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فیسبوک عرضه اسپیکر هوشمند را به تعویق می‌اندازد

مایکروسافت قصد دارد مرورگر اج را علاوه بر پی‌سی و موبایل، در دسترس کاربران آیپد و تبلت‌انتظار می‌رفت فیسبوک به‌زودی از اسپیکر هوشمند مورد انتظارش رونمایی کند؛ اما اکنون گزارش می‌شود که عرضه‌ی این محصول به‌ دلیل رسوایی اخیر به تعویق خواهد افتاد.

فیسبوک عرضه اسپیکر هوشمند را به تعویق می‌اندازد

بلومبرگ روز سه‌شنبه گزارش داد که رونمایی از محصولات خانگی هوشمند فیسبوک به‌دلیل رسوایی اخیر در نقض حریم شخصی کاربران و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی آن‌ها، در زمان دیگری انجام خواهد شد.

به گفته‌ی برخی منابع، این محصول که یک اسپیکر متصل با دستیار صوتی و قابلیت‌های چت ویدئویی است، قرار بود در کنفرانس اصلی توسعه‌دهندگان فیسبوک در ماه می رونمایی شود. بلومبرگ می‌گوید این محصول در حال حاضر تحت بررسی عمیق قرار دارد تا اطمینان حاصل شود که از توانایی لازم در حفظ داده‌های کاربران برخوردار است.

بنا به گزارش‌های مختلف، فیسبوک قصد دارد برای عرض اندام در بازار دستگاه‌های متصل خانگی، وارد رقابت با غول‌های حاضر در این عرصه همچون آمازون، گوگل و اپل شود. محصول فیسبوک که اسپیکر مستقل مجهز به دستیار صوتی محسوب می‌شود، قادر به پاسخگویی به سؤال‌های کاربران درباره‌ی آب‌وهوا، خرید اینترنتی محصولات و پخش آهنگ‌های محبوب است.

با این حال، نگرانی درباره‌ی جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران توسط فیسبوک و سوءاستفاده از آن‌ها ظاهرا موجب به تعویق افتادن معرفی این دستگاه‌ شده است. فیسبوک ابتدای ماه جاری فاش کرد که اطلاعات ۵۰ میلیون حساب کاربری این شبکه‌ی اجتماعی بدون اجازه‌ی صاحبان آن‌ها توسط کمبریج آنالیتیکا، شرکت مشاوره‌ای که در استخدام کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بود، جمع‌آوری شده است.

فیسبوک در سال ۲۰۱۵ از این تخلف اطلاع پیدا کرد؛ اما این مسئله را مخفی نگاه داشت. در عوض، این شرکت از تمام گروه‌های درگیر تقاضا کرد این اطلاعات را از بین ببرند؛ اما اکنون گزارش می‌شود که تمام این داده‌ها در آن زمان از بین نرفتند.

علاوه بر این، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی به خاطر نقض حریم خصوصی و ثبت تاریخچه‌ی تماس‌ها و پیام‌های متنی گوشی‌هایشان توسط فیسبوک، از این شرکت شکایت کرده‌اند. این غول شبکه‌ی اجتماعی اذعان کرد که تاریخچه‌ی تماس‌ها و پیام‌های برخی از کاربران اندروید را ثبت کرده؛ اما در ادامه افزود که این کار با اجازه‌ی آن‌ها انجام شده است.

مایکروسافت همچنین نسخه‌هایی از سیستم عامل‌های مختلف این مرورگر را عرضه می‌کند تا قابلیت «ادامه دادن روی پی‌سی» را که برای ویندوز ۱۰ ارائه شده است، بهبود بخشد. قابلیت «ادامه دادن روی پی‌سی» این امکان را به کاربران می‌دهد که وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، تصاویر و دیگر اطلاعات خود را در سریع‌ترین زمان و به‌صورت یکپارچه از گوشی هوشمند به پی‌سی‌ ویندوز ۱۰ انتقال دهند. هدف مایکروسافت از ارائه این قابلیت، کمک به ماندگاری پی‌سی‌های تحت ویندوز در جهان است؛ درحالی‌که اکثر عملیات و محاسبات از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرند.

نسخه آی‌اواس اپلیکیشن اج به‌جای استفاده از موتور رندر EdgeHTML مایکروسافت، از Webkit و نسخه اندروید این برنامه، از موتور Chromium Blink استفاده می‌کند.

اخبار دیگری وجود دارد که گوگل در حال تست قابلیت لمسی برای مرورگر کروم است که با نام افزونه Canary در دسترس قرار می‌گیرد. زمانی که این افزونه به مرورگر اضافه شود، کاربران دستگاه‌های ویندوزی که به صفحه لمسی مجهز هستند، تجربه پیمایش راحت‌تر و سریع‌تر خواهند داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40980 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/01/09 تعداد مشاهده: 3415
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر