کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه دی‌ان‌اس دستگاه خود را تغییر دهیم؟

چند روز پیش شرکت Cloudflare سرویس دی‌ان‌اس جدید خود را با آدرس 1.1.1.1 راه اندازی کرد و به مشترکین خود این قول را داده که با تغییر دی‌ان‌اس فعلی خود و استفاده از این آدرس می‌توانند از اینترنت امن‌تر و در عین حال بسیار سریع‌تر بهره ببرند. حال شاید تفاوت سرعت آنقدرها هم ملموس نباشد اما با این حال اگر مایلید ببینید ادعای شرکت Cloudflare حقیقت دارد یا خیر، با انجام این چند قدم کوتاه متوجه خواهید شد.


"سیستم نام دامنه" یا همان "DNS" در اصل وظیفه تبدیل نام دامنه کامپیوتر شما به آدرس‌های قابل استفاده و مشخص را برعهده دارد. بهترین راه برای تغییر دی‌ان‌اس از طریق تنظیمات مودم شما است. این کار به‌صورت اتوماتیک به تمام دستگاه‌هایی که از شبکه وای‌فای شما استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد از دی‌ان‌اس جدیدی که تنظیم کرده‌اید استفاده کنند و دیگر نیازی به تغییر دی‌ان‌اس تک‌تک دیوایس‌ها نخواهد بود.

در انجا برخی از دی‌ان‌اس‌های محبوب را نام‌ برده‌ایم:

دی‌ان‌اس عمومی گوگل:

اصلی: 8.8.8.8

فرعی: 8.8.4.4

OpenDNS:

اصلی: 208.67.222.222

فرعی: 208.67.220.220

Cloudflare:

اصلی: 1.1.1.1

فرعی: 1.0.0.1

تغییر دی‌ان‌اس تمامی دیوایس‌هایی که به روتر شما متصل می‌شوند:

Linksys

ابتدا وارد صفحه ادمین روتر Linksys خود شوید که احتمالا ادرس آن 192.168.1.1 است. از بالای منو گزینه Setup را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه "Basic Setup" را انتخاب و سپس اطلاعات دی‌ان‌اس جدید را در بخش Status DNS 1 و 2 وارد کنید. ضمنا برای اعمال این تغییرات نیازی به ریستارت کردن مودم نخواهد بود.

Netgear

پس از اینکه به شبکه وای‌فای خود متصل شدید از طریق مرورگر به آدرس www.routerlogin.com بروید. با نام کاربری و پسوورد خود وارد شده سپس گزینه internet و در ادامه گزینه "Use these DNS Servers" را انتخاب کنید. سپس آدرس‌های اصلی و فرعی مورد نظر را وارد کنید و در پایان هم دکمه Apply را بزنید.

Dlink

ابتدا وارد صفحه مدیریت مودم شوید سپس گزینه "Manual Internet Connection Setup" را انتخاب کنید. در این قسمت آدرس‌های دی‌ان‌اس اصلی و فرعی جدید را وارد کنید. به همین سادگی.

گوگل وای‌فای

ابتدا اپلیکیشن گوگل وای‌فای را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید. در این بخش گزینه "Networking & General" را انتخاب کنید. در اینجا پس از انتخاب "Advanced Network" و سپس DNS، گزینه Custom را لمس کتید و در پایان کافی است آدرس‌های اصلی و فرعی دی‌ان‌اس جدید را وارد کنید.

تغییر دی‌ان اس به صورت تکی در دیوایس‌ها

ویندوز

ابتدا صفحه کنترل پنل را باز کنید. گزینه Network and internet و در ادامه Network and Sharing Center را انتخاب کنید. در این صفحه گزینه Change Adapter Settings را از لیست سمت چپ انتخاب کنید.

در این بخش بر روی هر شبکه وای‌فای که به آن متصل هستید کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. ابتدا گزینه internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) را انتخاب و سپس گزینه Properties را کلیک کنید.

در اینجا گزینه "Use the following DNS server Addresses" را کلیک کرده و آن را با دی‌ان‌اس جدید خود جایگزین کنید. اگر قصد دارید از دی‌ان‌اس Cloudflare استفاده کنید هم باید آدرس 1.1.1.1 و 1.0.0.1 را وارد نمایید. پس انجام این کار OK را بزنید و پنجره را ببندید.

اندروید

برای استفاده از دی‌ان‌اس‌های جدید بر روی اندروید، بایستی از آدرس‌های آی‌پی استاتیک استفاده کنید که این مسئله نیازمند انجام مراحل نصب و تنظیمات بیشتری است و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از همان روش تغییر دی‌ان‌اس ازطریق مودم استفاده کنید.

اگر هم از آی‌پی استاتیک استفاده می‌کنید، ابتدا به تنظیمات و سپس به بخش وای‌فای بروید، در اینجا شبکه وای‌فای فعلی که به آن متصل هستید را به مدت چند ثانیه لمس کنید و سپس گزینه "Modify Network " را لمس کنید. سپس آدرس‌های دی‌ان‌اس اصلی و فرعی جدید خود را در بخش‌های DNS 1 و DNS 2 وارد کنید.

آی‌اواس

ابتدا به تنظیمات دستگاه بروید و پس از ورود به بخش وای‌فای گزینه "i" را که در کنار شبکه وای‌فای فعلی که به آن متصل هستید دیده می‌شود، لمس کنید. سپس گزینه "Configure DNS" را لمس کنید و مطمئن شوید که در حالت "Manual" قرار دارد. در اینجا تمامی اعداد زیر گزینه‌  DNS را پاک کنید و گزینه "Add Server" را برای وارد کردن دی‌ان‌اس جدید خود انتخاب کنید. پس از وارد کردن آدرس‌های دی‌ان‌اس جدید تغییرات را ذخیره کنید.

مک ‌اواس

ابتدا System Preferences را باز کنید. در قسمت جستجو که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، گزینه "DNS Servers" را تایپ کنید. این کار شما را وارد صفحه مورد نظرتان می‌کند. در این قسمت گزینه "+" را انتخاب کرده و دی‌ان‌اس جدید خود را وارد کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41063 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/01/19 تعداد مشاهده: 3582
کلید واژه ها: ,
سافت گذر