کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به‌زودی طراحی نسخه وب جیمیل را به‌روز خواهد کرد

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از گوگل، این شرکت قصد دارد پس از مدت‌ها، طراحی نسخه‌ی وب سرویس جیمیل را بازطراحی و به‌روزرسانی کند.

گوگل به‌زودی طراحی نسخه وب جیمیل را به‌روز خواهد کرد
گوگل قصد دارد طراحی جدیدی برای محیط کاربری نسخه‌ی وب جیمیل ارائه کند. این شرکت در ایمیلی که به مدیران جی سوییت ارسال کرده است، از وجود چند ویژگی جدید در این طراحی خبر داده که قرار است برای کاربران جیمیل معمولی نیز در دسترس قرار بگیرد. گوگل یک ظاهر جدید، به همراه ویژگی‌هایی همچون پاسخ هوشمند، امکان به خواب فرو بردن ایمیل‌ها و پشتیبانی از حالت آفلاین را برای نسخه‌ی وب جیمیل وعده داده است.

گوگل دقیقا مشخص نکرده است که طراحی جیمیل جدید به چه شکل خواهد بود؛ اما این شرکت به تازگی طراحی جدیدی برای گوگل کلندر ارائه داده است. در این طراحی، آیکون‌های تقویم و رنگ‌ها متحول شده‌اند و باکس رویدادها مرتب‌تر به نظر می‌آید. در مجموع می‌توان گفت طراحی نسخه‌ی وب تقویم گوگل تا حد زیادی مشابه نسخه‌ی موبایل آن شده است. بنابراین می‌توان احتمال داد که جیمیل نیز به همین شکل به‌روزرسانی شود. گوگل در سال ۲۰۱۴ طراحی جیمیل را در قالب اپلیکیشنی مجزا به نام اینباکس متحول کرد؛ اما در مورد طراحی نسخه‌ی وب این سرویس تاکنون اقدامی صورت نداده است.

بازطراحی جیمیل در هفته‌های آتی برای کاربران جی سوییت و جیمیل در دسترس قرار خواهد گرفت. گوگل در حال حاضر در حال تست افزونه‌های مهم کروم است تا قبل از ارائه‌ی گسترده‌ی جیمیل جدید از سازگاری آن مطمئن شود.

ایمیل گوگل
یکی از سخن‌گوهای گوگل طی ایمیلی صحت موضوع مورد بحث را تأیید کرده و نوشته است:

ما در تلاش هستیم تا به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را برای جیمیل ارائه دهیم؛ هرچند این تغییرات هنوز در مراحل ابتدایی انجام کار هستند. کمی زمان نیاز است تا به مرحله‌ی اعلام این تغییرات برسیم؛ پس فعلا این موضوع را نشنیده بگیرید تا زمان آن فرا برسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41124 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/01/25 تعداد مشاهده: 2351
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر