کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید کروم (Chrome 66) با امکان و قابلیت مسدود کردن پخش خودکار محتوا از راه رسید

گوگل پیش از این نیز فاش کرده بود که بر روی طرح مسدودسازی پخش خودکار فایل‌های مدیا در صفحات وب کار می‌کند و امروز نیز ثمره این موضوع در نسخه جدید مرورگر گوگل کروم نمود پیدا کرده است.

نسخه جدید کروم

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام باز کردن یک صفحه وب با پخش خودکار ویدئو یا موزیکی روبه‌رو شده باشید و یا آنکه بابت اجرای خودکار ویدئوهای تبلیغاتی پهنای باند زیادی را از دست دهید. اگر با این موضوع مشکلی دارید بهتر است از نسخه جدید کروم گوگل استفاده کنید، چراکه در آن قابلیت مسدود کردن پخش خودکار محتوا تعبیه شده است.

در حالی که اغلب مرورگرهای امروزی آیکون بی‌صدا کردن فایل در حال پخش را بر روی هر پنجره امکان‌پذیر کرده‌اند، با این حال اجرای خودکار آن‌ها نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت صرفاً پهنای بند را هدر می‌دهند. هرچند ویژگی جدید مرورگر کروم از بروز این موضوع جلوگیری می‌کند، با این حال برخی بر این عقیده‌اند که گوگل با مسدود کردن پخش خودکار محتوا در پی بازارگرمی برای شبکه تبلیغات آنلاین خود است.

ماه گذشته نیز نسخه 64 این مرورگر با امکان غیر فعال کردن پخش خودکار ویدئو با صدا منتشر شد و اکنون نسخه جدید کروم یعنی کروم نسخه 66 این امکان را می‌دهد که فهرستی از وب‌سایت‌هایی که خواهان عدم اجرای خودکار محتوا هستید را ایجاد کنید. البته این ویژگی به طور پیش‌فرض برای تمام وب‌سایت‌ها فعال است، با این حال می‌توان وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب و سرویس‌دهندگان دیگر ویدیویی را مستثنی کرد.

در سوی دیگر وب‌سایت‌هایی که به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده باشند و یا در گجت‌های اندرویدی به صفحه هوم پین شوند هم به طور خودکار از این طرح معاف می‌شوند، کما آنکه در صورت تمایل همچنان امکان اجرای بدون صدای ویدئوها قابل دسترس است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41187 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/01/31 تعداد مشاهده: 2568
سافت گذر