کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه ناسا برای ارسال فضانوردان به مدار ماه تا سال 2025

به گزارش سافت گذر، به نظر می رسد سال 2019 سال شلوغی برای ناسا باشد زیرا در کنفرانس این سازمان در کلرادو، ویلیام گرستنیمایر اعلام کرد که ناسا به خاطر قراردادش با برنامه مرتبط با کره ماه به نام Gateway، با هدف ارسال 4 فضانورد در مدار کره ماه تا سال 2025، برنامه های زیادی در سر دارد.

فضا فضانورد فضاپیما مریخ ماه ناسا منظومه شمسی فناوری تکنولوژی

بر این اساس، گویا اپل پلتفرم لازم برای ارسال فضانورد به مدار ماه را نیز طراحی کرده که این کار با انعقاد قراردادهایی آغاز شده است. قطعات خریداری شده برای ساخت این پلتفرم، از سال 2022 مورد استفاده قرار خواهند گرفت و سکوی پرتاب ساخته خواهد شد.

به گزارش سافت گذر، گرستنیمایر گفت:(( برنامه ناسا برای قرارگیری در مدار ماه، به حضور استراتژیک ما در فضا ادامه می دهد. این برنامه باعث جذب شرکای تجاری می شود تا ماه و منابع موجود در آن را کشف کنیم. ما با استفاده از تجربیات حضور در مریخ، می خواهیم حضور در ماه را نیز تجربه کنیم)).

فضاپیمای Orion که توسط لوکید مارتین ساخته شد، از طریق سکوی Gateway سفرهای فضایی را آغاز خواهد کرد.

لوکید در بیانیه ای اعلام کرد:(( ساخت Gateway فرصت بسیار مغتنمی است به همین دلیل ما می خواهیم از کارشناسان خود استفاده کنیم تا ناسا چگونگی بهره گیری از این امکان را برنامه ریزی کند)).

طبق برنامه، مرحله اول کشف یا همان مرحله اول آزمایش Orion، در سال 2019 انجام خواهد شد که مدت زمان آن، حدود 3 هفته می باشد. در این مرحله، 62 مایل از سطح ماه بررسی شده و سپس این فضانورد وارد مدار این کره می شود. پیش بازگشت به زمین و در مدار ماه، Orion حدود 40000 مایل را طی خواهد کرد. ضمن اینکه برنامه ریزی شده تا سال 2023، پرتاب آزمایشی با سرنشینان موجود در فضاپیما انجام شود.

آزمایش های آینده مشخص خواهند کرد که آیا می توان از سطح ماه آب استخراج کرد یا خیر. به علاوه، این آزمایش ها می توانند مقدمه ای برای آزمایش های پیشرفته تر در آینده باشند.

به گزارش سافت گذر، گرستنیمایر می گوید:(( ما می خواهیم از مدار ماه، اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. بنابراین انجام چنین آزمایش هایی، در مکان هایی که نیروی جاذبه وجود ندارد، با دیگر شیوه های آزمایش کاملاً متفاوت است)).

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط ناسا، Gateway باعث خواهد شد تا بتوان اطلاعات بیشتری را در مورد ماه و حتی منظومه شمسی کسب کرد.

گرستینمایر اضافه می کند:(( Gateway با همکاری شرکای تجاری، باعث خواهد شد تا سطح ماه و منابع آن را بهتر بررسی نماییم. ما نیز از اتفاقات رخ داده در گذشته (در مأموریت های قبلی در دیگر کرات مانند مریخ) درس خواهیم گرفت تا فضانوردی بهتری داشته باشیم)).

از نیروی جاذبه ماه نیز می توان برای کاهش سرعت فضاپیما در زمان بازگشت به کره زمین، پس از 6 ماه سفر در سیاره سرخ استفاده کرد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41218 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/03 تعداد مشاهده: 2483
سافت گذر