کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقشه‌ی مجازی ایرانسل در شش شهر کشور عرضه می‌شود

خدمات نوين و پيشرفته "نقشه مجازي ايرانسل" با نام تجاري "نما" براي نخستين‌بار در كشور و به‌صورت آزمايشي از روز شنبه 11 دي‌ماه در شش كلانشهر تهران، كرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد مقدس به مشتركان ايرانسل ارائه مي‌شود.

روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد كه اين سرويس مي‌تواند با تشخيص مکان قرارگيري مشترکان در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه ايرانسل، کاربردهاي متنوعي را به آنان ارائه كند.

مشتركان ايرانسل، به کمک اين سرويس مي‌توانند موقعيت جغرافيايي دوستان خود را معين كرده و يا محل خود را به آن‌ها اطلاع دهند، بدين صورت که موقعيت دوستان از طريق پيام‌کوتاه (SMS) و يا پيام چندرسانه‌يي (MMS) به مشترك ارسال مي‌گردد و حتي وي قادر خواهد بود موقعيت‌ها را برروي نقشه فارسي رصد كند.

هم‌چنين مشترك مي‌تواند محل قرارگيري خود را مکان‌يابي کرده و از موقعيت فعلي خود در نقشه آگاه شود. پس از اولين درخواست مکان‌يابي، سيستم طي يک پيام‌کوتاه از دوستان مشترك درخواست مجوز مي‌كند و در صورت تاييد آن‌ها، مشترك از موقعيت ايشان باخبر مي‌شود.

اين سرويس داراي قابليت‌هاي پيشرفته‌تري از جمله راه‌اندازي گروه و انجمن بوده و مشتركان مي‌توانند دوستان خود را بر اين اساس طبقه‌بندي كنند.

براساس اين گزارش، خدمات نوين نقشه مجازي ايرانسل به آساني و بدون نياز به نصب نرم‌افزار، تنظيمات خاص و يا سيستم موقعيت‌ياب جهاني (GPS) قابل استفاده بوده و انواع گوشي‌ها، حتي گوشي‌هاي ساده و قديمي نيز اين سرويس را پشتيباني مي‌کنند.

در مرحله پيش‌راه‌اندازي، تمامي مشتركان ايرانسل براي ثبت‌نام و فعال‌سازي سرويس نماي دوستان مي‌توانند به پورتال نقشه مجازي ايرانسل در وب‌سايت رسمي اين شركت به نشاني www.irancell.ir مراجعه كنند و يا يك پيام‌كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال كنند.

دريافت رمز عبور از طريق ارسال پيام‌كوتاه بدون متن به شماره 130 و يا تماس با مركز خدمات مشتركان ايرانسل به شماره 700 نيز ممكن است.

مشتركان ايرانسل پس از ثبت‌نام و فعال‌سازي سرويس نماي دوستان خود مي‌توانند از طريق مراجعه به پورتال خدمات نقشه مجازي ايرانسل، شماره‌گيري كد دستوري #898* از خط ايرانسل خود و يا ارسال عبارت "راهنما" و يا "rahnama" به شماره 8989 از طريق پيام‌كوتاه، از خدمات و مزاياي متنوع اين سرويس استفاده كنند.

در اين مرحله، هزينه ثبت‌نام و هربار مکان‌يابي تنها 200 ريال تعيين شده است. ضمن آنكه مشتركان مي‌توانند براي مشاهده جدول قيمت‌گذاري، به پورتال نقشه مجازي در وب سايت ايرانسل مراجعه كنند.

براساس اطلاعيه ايرانسل در مرحله پيش راه‌اندازي، اين سرويس در كلانشهرهاي تهران، کرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد و به صورت آزمايشي به مشترکين علاقه‌مند ارائه مي‌شود و متقاضيان مي‌توانند پس از ثبت‌نام از مزاياي منحصر به فرد اين سرويس استفاده كنند.

ايرانسل اعلام كرده است كه تمام تلاش اين شركت بر ارائه خدمات باکيفيت و پيشرفته به مشتركان است، با اين حال پيش‌بيني مي‌شود که در مرحله راه‌اندازي آزمايشي اين سرويس اختلالاتي وجود داشته باشد، لذا مشترکان مي‌توانند موارد احتمالي، پبشنهادات و انتقادات خود را از طريق لينک موجود در وب سايت ايرانسل به كارشناسان اين شركت ارسال كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4128 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/09 تعداد مشاهده: 1844
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر