کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت ربات برای استفاده در شیوه درمانی هیپوتراپی

به گزارش سافت گذر، چندین دانشجو مهندسی دانشگاه Rice، رباتی طراحی کردند که به شکل اسب است که با آن می توان حرکات استقامتی انجام داد.

ربات فناوری تکنولوژی

این ربات که Stewie نام دارد، برای ارتقا شیوه درمانی هیپوتراپی کاربرد دارد. هیپوتراپی روش درمانی است که به وسیله اسب سواری، بیمارانی که می خواهند تعادل خود را حفظ کنند، مناسب است. از هیپوتراپی همچنین برای کودکانی که مشکلات گفتاری دارند نیز مفید است.

دانشجویان سازنده این ربات می گویند که Stewie برای کسانی که به اسب واقعی دسترسی ندارند، بسیار کاربردی است زیرا می توان آن را راحت تر کنترل نمود.

Stewie می تواند یک شخص 113 کیلوگرمی را تحمل کند ولی میزان تحمل آن، بطورکلی 227 کیلوگرم است.

ایده اولیه طراحی Stewie از یک ربات اختراع شده در سال 1950 گرفته شده است که در آن، 6 موتور کنترل شده توسط کامپیوتر وجود داشت که بطورکلی می توانست 6 نوع حرکت انجام دهد.

در بیانیه ای که Yee به نمایندگی از دانشگاه Rice داشت، اعلام شد که ربات Stewie به دستگاه های شبیه ساز پرواز که توسط ناسا استفاده می شود، شباهت زیادی دارد.

دانشجویان با استفاده از گوشیهای تلفن همراه خود حرکات این ربات را مشخص می کردند. ضمن اینکه بیمار یا پزشک نیز می توانند ارتفاع Stewie را مشخص نمایند.

در ویدیو منتشر شده در مورد چگونگی کارکرد Stewie، آقای O`Gorman می‌گوید:(( هر وقت که بخواهیم، می توانیم با ربات هر حرکتی را انجام دهیم. پزشکان هیپوتراپیست می توانند بر اساس  نیازهای بیمار، حرکات اسب را مشخص کنند. ضمن اینکه ما توانایی ساخت ربات های مشابه را داریم زیرا سیستم ساخت ما به جای اتکا به کنترلهای مکانیکی، به کنترلهای برقی اتکا دارد)).

شماتیک طراحی Stewie و کدهای طراحی آن، از نوع منبع آزاد بوده و برای کسانی که می خواهند به آنها دسترسی داشته باشند، به راحتی امکان پذیر است.


منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41291 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/09 تعداد مشاهده: 2106
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر