کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیتیونز بالاخره به ویندوز استور مایکروسافت می‌آید

 اپل بالاخره آیتیونز را به صورت یک اپ یونیورسال ویندوز (UWP) برای کاربران ویندوز عرضه کرد.

آیتیونز بالاخره به ویندوز استور مایکروسافت می‌آید
 
شرکت اپل بالاخره نرم‌افزار آیتیونز را به صورت یک اپلیکیشن یونیورسال ویندوز (UWP) برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز عرضه نمود.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، همانگونه که سال گذشته در کنفرانس Microsoft Build وعده داده شده بود، سرزمین عجایب موسیقی و ویدئوی اپل از Microsoft Store قابل دسترسی است.
این نسخه از آیتیونز دقیقاً همانند دیگر نسخه‌های آن خواهد بود، با این تفاوت که آپدیت‌های آن از طریق Microsoft Store و مطابق با شرایط و ضوابط، منتشر خواهد شد.
 
گمان می‌رود تأخیر در اعلام خبر نیز به همین علت بوده است.
 

البته این خبری خوب برای کاربران Windows 10 S Mode است. همین حالا نیز جای برخی موارد در Microsoft Store خالی است و در چنین شرایطی، چنانچه امیدی برای این شرکت به منظور جذب کاربران به یک محیط مخصوص اپ‌های WMP وجود داشته باشد، این یکی از فرصت‌های بزرگ برای تحقق آن هدف خواهد بود.  
 
مطابق گزارش ایتنا، آمازون اخیراً اپ موسیقی خود را به این فروشگاه افزوده است؛ Deezer نیز مدتی‌ست در دسترس قرار گرفته و Spotify جانشین معنوی فروشگاه MP3 خود مایکروسافت، یعنی  Groove شده است که اواخر سال گذشته میلادی تعطیل شد.
 
بدین‌ترتیب، گوگل یکی از آخرین "موزیک منیجر"های عمده‌ای خواهد بود که حضور دسکتاپی در ویندوز ندارد. چند راهکار غیر رسمی وجود دارند، لیکن گوگل هنوز چیزی به جز یک اپ بسیار ابتدایی Google Search در Microsoft Store ارائه نکرده است.
 
با توجه به شایعات موجود در این باره -که Google Play Music تعطیل و یک سرویس استریمینگ تحت برند یوتیوب جایگزین آن خواهد شد- چندان نباید انتظار حضور گوگل در این حوزه را در فروشگاه مایکروسافت داشته باشیم.
 
Microsoft Store خود را تا حدود زیادی محیطی بدون جانبداری از برندها برای ویندوز 10 نشان داده است، چنانکه مایکروسافت بر سر راه اپ‌های رقبای خود مانعی قرار نداده و  بهترین نمود آن را می‌توان در تبلیغ یک اپ اپل در صفحه اول آن دانست.
 
گفتنی است آیتیونز اخیراً به پشتیبانی از ویندوز XP و ویستا پایان داده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41314 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/02/10 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر