کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316092 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ از حافظه‌های پرسرعت SSD جدید سری 970 رونمایی کرد

سامسونگ در پاسخ به محصولات جدید وسترن دیجیتال، دو حافظه SSD جدید با سرعت بسیار بالا و مناسب برای بازی‌ و فعالیت‌های گرافیکی سنگین معرفی کرده است.

سامسونگ از حافظه‌های پرسرعت SSD جدید سری 970 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ که یکی از تولیدکنندگان اصلی حافظه‌های SSD شناخته می‌شود، دو محصول جدید خود را از سری ۹۷۰ رونمایی کرد. به نظر می‌رسد حافظه‌های جدید، پاسخی به وسترن دیجیتال باشند که در اوایل ماه جاری میلادی اقدام به معرفی حافظه‌های داخلی جدید خود از سری Black کرد. دو عضو جدید خانواده سامسونگ به ترتیب از سری ۹۷۰ پرو و Evo NVMe هستند که برای بازی و کارهای سنگین با مدت زمان بارگذاری کوتاه مانند ویرایش ویدیوهای 4K و طراحی سه‌بعدی، در نظر گرفته شدند. ۹۷۰ پرو می‌تواند به سرعت ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه در خواندن متوالی اطلاعات و ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه در نوشتن متوالی اطلاعات برسد. این مقادیر برای Evo به ترتیب ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۵۰۰ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است که سرعت نوشتن آن کمی از برادر تازه معرفی شده خود، کمتر است.

سامسونگ ادعا دارد که سرعت بسیار بالای این محصولات به علت استفاده از آخرین فناوری V-NAND و کنترلرهای جدید فینیکس (Phoenix) هستند. Evo 970 می‌تواند از فناوری Intelligent TurboWrite نیز بهره ببرد که حجم بافری معادل با ۷۸ گیگابایت را ایجاد می‌کند. این مقدار باعث می‌شود تا سرعت نوشتن اطلاعات به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. میزان افزایش سرعت نوشتن اطلاعات در نسل جدید نسبت به سری ۹۶۰، حدود ۳۰ درصد بهبود پیدا کرده است. عرضه این محصولات از ماه آینده میلادی شروع خواهد شد. 970 Evo در حجم‌های ۲۵۰ گیگابایت تا ۲ ترابایت با قیمت پایه ۱۲۰ دلار و 970 Pro در نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی با قیمت پایه ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41327 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/02/11 تعداد مشاهده: 2217
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر