کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316275 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی بزرگترین افلاک نما در نروژ

به گزارش سافت گذر، شرکت  Snøhettaدر جنگل هارستوآ و در 45 کیلومتری شمال اسلو (کشور نروژ) و 580 کیلومتری بالاتر از سطح دریا طراحی کرده است که در نوع خود یک مرکز نجوم شناسی بزرگ می باشد.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی 

این افلاک نما دارای چندین بخش است که هر کدام از آنها شبیه یک سیاره کوچک می باشند که در آنها فعالیت های مختلفی از جمله نجوم شناسی، مطالعه در مورد خورشید، مطالعه علوم طبیعی و . . . انجام می شود.

این افلاک نما در نزدیکی ساختمان مشاهده خورشید ساخته خواهد شد که مانند یک برج تحقیقاتی 12 متری است که ابتدا در سال 1954 و توسط دانشگاه اسلو بنا شده بود.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی

برای طراحی این افلاک نما، معماران اصول پایه نجوم را مطالعه کردند و با تقلید از حرکت گردشگری سیارات به دور خورشید، این ساختمان را بنا کردند که در آن 118 میهمان نیز امکان اقامت نیز دارند.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی

به گزارش سافت گذر، یکی از ویژگیهای مهم این ساختمان این است که مشاهده کنندگان می توانند از ارتباط مناظری همچون سبزه ها و ساختمان بهره ببرند.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی

نیمی از این افلاک نما در زمین قرار دارد که هرچه افراد علاقه مند برای مشاهده، به آن نزدیک می شوند، کم کم نمای آن ظاهر خواهد شد.

در داخل نیز، وجود 100 صندلی در سالن کنفرانس، امکان مشاهده واقع گرایانه ستاره ها و سیاره ها را فراهم کرده است.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی

در اطراف افلاک نما ساخته شده توسط گروه Snøhetta، کافی شاپ، منطقه سرگرمی و . . . وجود دارد. ضمن اینکه 7 کابین نیز دور تا دور این افلاک نما وجود دارند که با مواد مختلف طراحی شده اند که می توان گفت برخی از آنها در زمین و برخی دیگر روی سطح جنگل قرار گرفته اند.

فضا فضاپیما فضانورد فناوری تکنولوژی

6 عدد از 7 کابین، دارای شعاع 8 تا 10 متری هستند که می توانند برای 10 تا 32 نفر، امکان اقامت را فراهم کنند. به علاوه، کوچکترین سیاره یعنی Zolo حدود 6 متر شعاع و دو تخت خواب دارد که امکان استراحت زیر آسمان پر از ستاره را فراهم می کند.


منبع: designboom.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41339 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/13 تعداد مشاهده: 2856
سافت گذر