کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برترین فناوری‌های سال 2010 برگزیده شدند

كارشناسان در اين بررسي‌هاي جديد به اين نتيجه رسيدند كه در سال 2010 ميلادي شركت‌هاي بزرگ فناوري و كاربران بيش از هر كالاي ديگري به ابزارهاي الكترونيكي همراه تمايل نشان داده‌اند كه اين ابزارها بيش از ديگر محصولات مورد توجه كاربران قرار گرفته‌اند. در زير ليست بهترين فناوري‌هاي ارايه شده در سال 2010 منتشر شده است:

گوشي هوشمند Epic 4G سامسونگ: اگرچه در سال 2010 گوشي‌هاي هوشمند مختلفي روانه بازار شد، ولي كارشناسان اين محصول را بهترين گوشي مي دانند. اين گوشي هوشمند به سيستم‌عامل اندرويد 1/2 مجهز شده است و به كليه نيازهاي ديجيتالي و قابل‌حمل كاربران پاسخ مي‌دهد.

تلويزيون C8000 سامسونگ: اين سري از تلويزيون‌هاي سامسونگ مبتني بر فناوري LCD HDTV هستند كه در اندازه‌هاي 46 و 55 اينچي به فروش مي‌رسند. مدل 46 اينچي اين تلويزيون با قيمت 5 هزار يورو به فروش مي‌رسد و كيفيت تصوير در آن 240 هرتز است.

رايانه روميزي TouchSmart 310 اچ‌پي: اين رايانه روميزي شامل نمايشگر 20 اينچي چند-لمسي مي‌شود كه فاقد كيس(Case) است و تمام بخش‌هاي آن در مانيتور جاسازي شده است. اين رايانه روميزي براي گرافيست‌ها و عكاسان حرفي نيز قابليت‌هاي فراواني را در خود جا داده است.

دوربين ديجيتال Alpha Nex-5 سوني: اين دوربين ديجيتالي كه قابليت عكس‌برداري سه‌بعدي براي آن در نظر گرفته شده است، شامل حسگر 6/14 مگاپيكسلي مي‌شود و كليه امكانات ويژه براي عكس‌برداري حرفه‌اي را در خود جا داده است.

لپ‌تاپ Envy 14 اچ‌پي: اين لپ‌‌تاپ هم‌اكنون با قيمت 1000 يورو در بازار به فروش مي‌رسد و بدنه آن از جنس آلومينيوم ساخته شده است. روي اين لپ‌تاپ پردازنده i5-450M نصب شده و وزن آن بسيار كم است.

كتابخوان الكترونيكي Kindle Wi-Fi+ 3G(نسخه سوم): اين دستگاه كتابخوان الكترونيكي كه آخرين محصول شركت آمازون محسوب مي‌شود، نمايشگري را مبتني بر فناوري E-ink در خود جا داده است و به گونه‌اي طراحي شده كه كاربر پس از مشاهده آن به مدت زياد دچار خستگي و آسيب چشمي نمي‌شود.

رايانه لوحي iPad اپل: اين محصول موفق شد عنوان بهترين دستگاه ديجيتالي سال 2010 را نيز از آن خود كند و گوي سبقت را از رايانه لوحي Galaxy Tab سامسونگ بربايد. اپل در نظر دارد به زودي مدل جديد اين محصول را وارد بازار كند.

سيستم ذخيره‌ساز اطلاعات Crucial RealSSD C300: اين محصول در خانواده حافظه‌هاي جامد طبقه‌بندي مي‌شود و نخستين محصول در اين زمينه است كه مي‌تواند اطلاعات را با سرعت 6 گيگابايت در ثانيه رد و بدل كند. اين محصول پرسرعت‌ترين حافظه جامد در جهان است.

چاپگر OfficeJet Pro 8500A Plus اچ‌پي: اين چاپگر پيشرفته و هوشمند كه براي آن قابليت اتصال به اينترنت نيز در نظر گرفته شده است، براي ادارات كوچك و متوسط مناسب است و از مهم‌ترين قابليت‌هاي آن مي‌توان به سرعت بالا براي چاپ صفحات در دقيقه و قيمت پايين آن اشاره كرد.

دستگاه رسانه‌اي خانگي Roku XDS: اين سيستم كه به عنوان يك ريسيور براي گيرنده‌هاي تلويزيوني محسوب مي‌شود، حافظه داخلي از نوع هاردديسك دارد و مي‌تواند برنامه‌هاي تلويزيوني و تصاوير ويديويي مورد علاقه كاربران را در خود ذخيره كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4150 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: Iritn تاریخ خبر: 1389/10/12 تعداد مشاهده: 1354
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر