کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

RED برای گوشی هیدروژن وان، دوربین سه بعدی 8K می‌سازد

شرکت RED در نظر دارد با همکاری Lucid، برای گوشی هیدروژن وان دوربین 8K بسازد که امکان نمایش محتوای سه‌بعدی زنده دارد.

RED برای گوشی هیدروژن وان، دوربین سه بعدی 8K  می‌سازد

RED یکی از نام‌های معتبر در زمینه تولید دوربین‌ دیجیتال سینمایی است. مقر اصلی این شرکت در شهر ایرواین ایالت کالیفرنیا قرار دارد و دارای شعبه‌هایی در لندن، شانگهای و سنگاپور و چندین استودیو در هالیوود است. حدود یک سال قبل RED اقدام به رونمایی از پروتوتایپ گوشی هوشمند هیدروژن وان (Hydrogen One) کرد و حالا در نظر دارد دوربین ویژه‌ای با رزولوشن 8K با امکان پخش سه‌بعدی برای این گوشی بسازد.

دوربینی که در تصویر دیده می‌شود، یک نسخه آزمایشی به شمار می‌رود که در مراسم رونمایی از پروتوتایپ هیدروژن وان، برای عموم به نمایش گذاشته شد. دستگاه مذکور از دو لنز با قابلیت ثبت رزولوشن 4K بهره می‌گیرد و پس از پردازش تصویر می‌تواند محتوای ویدیویی با رزولوشن 8K و فرمت H4V ارائه دهد. ویدیوهای ضبط‌شده از این طریق را می‌توان روی نمایشگر هولوگرافیک گوشی هوشمند این شرکت مشاهده کرد یا روی سرویس‌های اشتراک‌گذاری مانند یوتیوب، فیسبوک و هاب اختصاصی RED قرار داد.

محصول جدید تنها به وسیله RED ساخته نشده و Lucid نیز در توسعه آن نقش دارد. این شرکت بیشتر برای دوربین LucidCam شناخته می‌شود که محصولی مناسب برای عموم کاربران است و می‌تواند تصاویر و ویدیوهای ۱۸۰ درجه سه‌بعدی واقعیت مجازی ثبت کند. لوسید اعلام کرده است که محصول جدید از سخت‌افزار و طراحی مرسوم در سایر مدل‌های شرکت RED برخوردار است؛ اما از فناوری 3D Fusion این شرکت برای ادغام تصاویر با یکدیگر و ایجاد محتوای سازگار با هیدروژن وان استفاده می‌کند. هان‌جین، مدیر اجرایی لوسید، اعلام کرده است که می‌توان گوشی را درون قسمت مخصوصی در دوربین قرار داد تا محتوای در حال ضبط به‌صورت زنده و سه‌بعدی نمایش داده شود.

hydrogen one / هیدروژن وان
تاکنون اطلاعات بیشتری درباره این دوربین منتشر نشده است. هم‌چنین جزئیات چندانی در مورد گوشی هیدروژن وان موجود نیست و بسیاری از کاربران نسبت به واقع‌گرایانه بودن قابلیت‌های آن، خوش‌بین نیستند. سازنده این محصول ادعا دارد که گوشی هوشمندش می‌تواند بدون نیاز به تجهیزات جانبی مانند عینک‌ مخصوص، محتوای هولوگرافیک نمایش دهد. این شرکت اجازه نمی‌دهد از صفحه نمایش این محصول و عملکرد آن تصویری گرفته شود و اعتقاد دارد عکس‌های معمولی نمی‌توانند توان واقعی دستگاه را به نمایش بگذارند. مشخصات هیدروژن وان روی کاغذ شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این محصول طراحی منحصر به‌فردی دارد و انتظار می‌رود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دو نسخه آلومینیومی و تیتانیومی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که قیمت آن‌ها به ترتیب ۱۱۹۵ دلار و ۱۵۹۵ دلار اعلام شده است. علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل می‌توانند از تابستان پیش‌ رو این محصول را از طریق اپراتورهای ورایزن و AT&T یا به‌صورت مستقیم از شرکت سازنده خریداری کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41553 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/02 تعداد مشاهده: 1205
سافت گذر