کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نینتندو از بازی Pokemon Quest برای موبایل رونمایی کرد

نینتندو اگرچه در ساخت پوکمون گو نقشی نداشت ولی چون بخشی از سهام پوکمون کمپانی را ژاپنی‌ها خریداری کرده بودند، به همین خاطر موفقیت‌های زیاد پوکمون گو روی رشد سهام نینتندو نیز تاثیر گذاشت و حتی باعث شد تا فروش کنسول‌های این شرکت افزایش یابد.


با توجه به استقبال زیاد بازیکن‌ها از پوکمون گو، ساخت عنوان دیگری از این سری برای گوشی‌های هوشمند دور از انتظار نبود و سرانجام ساعاتی پیش، نینتندو با معرفی پوکمون جدید موبایل به پیشبینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها پایان داد؛ این بازی اکشن نقش آفرینی Pokemon Quest نام داشته و در آن بازیکن‌ها کنترل تیمی از پوکمون‌های مکعب‌گونه (همانند سبک گرافیکی ماینکرفت) را به عهده دارند.

در این عنوان مرحله به مرحله با دشمنان مختلفی مواجه می‌شوید و پوکمون‌ها به آن‌ها حمله می‌کنند. همانند بقیه اکشن‌های نقش آفرینی که این روزها باب شده‌اند، در بازی Pokemon Quest نیز شخصیت‌های داستان خودشان حرکت کرده و ضربه می‌زنند. بنابراین در میدان نبرد تنها کاری که انجام خواهید داد انتخاب قدرت‌های مختلف برای هر پوکمون است.

به نظر می‌رسد سازنده دست کاربر را بیشتر برای آزاد کردن پوکمون‌های جدید و ارتقا آن‌ها باز گذاشته و نبردها عمدتا توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. غیر از این هم انتظار نمی‌رفت، اینگونه عناوین حالا محبوبیت زیادی روی تلفن‌های هوشمند دارند و وجود برند پوکمون پشت عنوانی با این المان‌ها می‌تواند به موفقیت ختم شود.

توسعه بازی به عهده استودیوی Game Freak، سازنده عناوین اصلی سری پوکمون، بوده و با توجه به گفته آن‌ها بازی Pokemon Quest در کنار داشتن کنترل ساده خود سعی دارد تا «یک راه کاملا متفاوت برای تحربه پوکمون» را ارائه دهد. بازی هم اکنون برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته و نسخه iOS و اندروید آن اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) انتشار می‌یابد.

نینتندو تاکنون سه بازی موبایل در سال 2018 معرفی کرده است؛ ابتدا ماریو کارت، سپس Dragalia Lost و حالا بازی Pokemon Quest. ژاپنی‌ها در سیاست‌های جدیدشان برنامه دارند تا سالانه سه بازی موبایل عرضه کنند و اگر ماریو کارت هم امسال به مرحله انتشار برسد، احتمالا دیگر شاهد رونمایی از بازی موبایل جدیدی از سوی این کمپانی برای عرضه در 2018 نباشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41645 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/03/09 تعداد مشاهده: 2160
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر