کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316243 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال جی با هوش مصنوعی بیماری حرکتی VR را درمان می‌کند

ال‌جی با کمک فناوری هوش مصنوعی قصد دارد بیماری حرکتی حاصل از به‌کارگیری هدست واقعیت مجازی را از بین ببرد که معمولا در هنگام استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی به سراغ کاربران می‌آید.

ال جی با هوش مصنوعی بیماری حرکتی VR را درمان می‌کند

حدود ۸۰ درصد از افرادی که برای اولین بار از هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کنند، دچار بیماری حرکت (motion-sickness) می‌شوند، این بیماری با حالت تهوع و سرگیجه همراه است و فرد احساس بسیار بدی را تجربه می‌کند. همین مساله باعث می‌شود که این افراد تمایل نداشته باشند مجددا هدست واقعیت مجازی را تجربه کنند و از این فناوی فاصله می‌گیرند.

یکی از دلایل بروز بیماری حرکت این است که تصاویر در حین اجرا، دچار مشکل تاخیر (latency) می‌شوند یا تصویر به حالت مات نمایش داده می‌شود. به حالتی که تصویر اصطلاحا جا می‌ماند یا مات نشان داده می‌شود، motion-blur می‌گویند. در کل تاخیر و مات شدن تصویر از دلایل اصلی بیماری حرکت در هدست‌های واقعیت مجازی است.

LG/ ال جی
ال‌جی به‌تازگی با کمک روش یادگیری عمیق (Deep Learning) سعی دارد مشکل تاخیر و جا ماندن تصویر یا مات شدن آن در هدست واقعیت مجازی را برطرف کند.

وقتی تصویر گرافیکی با رزولوشن پایین فازی روی نمایشگر با تاخیر و مات شدن همراه می‌شود، سیگنالی آشفته به مغز ارسال می‌کند. مغز این سیگنال آشفته را پس می‌زند. درست مانند معده که گاهی برخی غذاها را پس می‌زند، مغز نیز این تصویر آشفته را نمی‌پذیرد و فرد دچار بیماری حرکت می‌شود. به همین دلیل، یکی از دغدغه‌های توسعه‌دهندگان، ایجاد تصاویری واقعی‌تر، بدون تاخیر و بدون هیچ گونه اثری از تار شدن است.

ال‌جی برای حل این معضل، رویکرد جدیدی را با استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی شده در پیش گرفته است، این شرکت با کمک متخصصان دانشگاه سونگانگ پروسه‌ی پردازش اطلاعات در حافظه را مورد بررسی قرار دادند. در نهایت متوجه شدند که در فرآیند پردازش تصاویر گرافیکی، هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت و بلافاصله منابع بیشتری را برای فرآیند پردازش به‌ ارمغان آورد. این فرآیند، مانند اضافه کردن شارژر توربو به یک پیشرانه با هدف افزایش سرعت، بدون نیاز به پیشرانه‌ای جدید است. همان‌طور که گفته شد، طبق مطالعات انجام شده، حدود ۸۰ درصد از افرادی که برای اولین بار از هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کنند، دچار بیماری حرکت می‌شوند. این فناوری جدید می‌تواند به این افراد کمک کند تا بتوانند از فناوری‌های نوین بهره ببرند.

شرکت ال‌جی در تلاش است از همه زوایا این مشکل را مورد توجه قرار دهد و اخیرا اعلام کرده که در تعامل با گوگل قصد دارد پیشرفته‌ترین نمایشگر VR جهان را تولید کند. این صفحه نمایش، دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل خواهد بود و می‌تواند از نظر وفاداری بصری (Visual Fidelity) نسبت به هدست اچ‌تی‌سی وایو پرو پیشتازانه‌تر در بازار خودنمایی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41656 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/11 تعداد مشاهده: 1484
سافت گذر