کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

الکسا و گوگل اسیستنت به ایکس باکس وان راه خواهند یافت

بر طبق اطلاعات فاش‌شده، به‌ نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد پشتیبانی ایکس باکس وان از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت خواهیم بود.

الکسا و گوگل اسیستنت به ایکس باکس وان راه خواهند یافت

از ماه‌ها پیش صحبت‌هایی درباره‌ی همکاری مایکروسافت با آمازون شنیده می‌شود. حال شواهد و مدارک مستدلی فاش شده است که از اضافه‌ شدنِ پشتیبانی الکسا و گول اسیستنت به کنسول ایکس‌باکس وان خبر می‌دهد.

از آنجایی که کینکت چند سالی است که به دست فراموشی سپرده شده، کاربران کنسول مایکروسافت از نسخه‌ی جایگزین برای اعمال دستورات صوتی بی‌بهره بودند؛ اگرچه این امکان از طریق هدست فراهم می‌شد؛ اما به دلیل تجربه‌ی کاربری نامناسبِ آن، عموم افراد به استفاده از این روش روی نمی‌آوردند.

الکسا و گوگل اسیستنت / ایکس باکس وان
برطبق گفته‌ی وب‌سایت ویندوزسنترال، این اتفاق در دنباله‌ی همکاری مایکروسافت و آمازون برای همکاری دستیارهای صوتی الکسا و کورتانا رخ داده است. در بیلد‌های آتی سیستم‌عامل ایکس باکس وان، بخش Kinnect & Devices دارای بخش جدیدی خواهد بود که به احتمال زیاد Digital Assistants نام خواهد داشت. از طریق این قسمت، شما می‌توانید دستیار صوتی خود را از بین کورتانا، الکسا و گوگل اسیستنت انتخاب کنید. برای هماهنگی این دستیارها با پلتفرم مربوطه، ابتدا باید اپلیکیشن ایکس‌باکس را نصب و سپس از طریق آن اقدام به همگام‌سازی کنید.

تاکنون هیچ اطلاعاتی از امکاناتی که این دستیارهای روی کنسول مایکروسافت ارائه خواهند داد، در دسترس نیست؛ اما مسلماً دستورات صوتی که پیش‌تر توسط کینکت از آن‌ها استفاده می‌کردیم، جزو مهارت‌های این دستیارها خواهد بود.

اگر اخبار مربوط به کورتانا را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که مایکروسافت به‌جای مشتریان عادی، حوزه‌ی کسب‌و‌کار را نشانه رفته است. برطبق گفته‌ی ردموندی‌ها، کورتانا به‌زودی از طریق یک اپلیکیشن، می‌تواند به بلندگوی الکسا متصل شود؛ همچنین مایکروسافت وعده داده است که به‌زودی شاهد حضور الکسا در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ خواهیم بود که بی‌شک برای کاربران بلندگوی هوشمند آمازون، اتفاقی خوشایند محسوب می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41717 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/16 تعداد مشاهده: 1884
سافت گذر