کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

TSMC تولید تراشه‌ ۷ نانومتری را افزایش می‌دهد

شرکت TSMC قصد دارد به‌منظور رفع نیاز مشتریان، تولید تراشه‌های ۷ نانومتری را افزایش دهد.

TSMC تولید تراشه‌ ۷ نانومتری را افزایش می‌دهد

شرکت TSMC، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صنعت نیمه‌هادی در جهان به‌ شمار می‌رود. این شرکت تایوانی از مشتریان بزرگ و مشهوری برخوردار است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کوالکام، انویدیا، مدیاتک و اپل اشاره کرد. این شرکت قصد دارد به‌منظور حفظ بازار و رفع نیاز شرکت‌های تولیدکننده موبایل، تولید تراشه‌های ۷ نانومتری خود را افزایش دهد.

به‌ نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌های مطرح، درصدد استفاده از تراشه‌هایی با لیتوگرافی ۷ نانومتری به‌جای نمونه‌های ۱۰ نانومتری در محصولات خود هستند. در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر های‌سیلیکون هواوی، مدیاتک، کوالکام، زایلیکس و انویدیا تولید محصولات آتی خود را بر پایه تراشه‌های ۷ نانومتری تأیید کرده‌اند.

تراشه 7 نانومتری
همان‌طور که اشاره شد، TSMC تولید تراشه‌های N7 یا ۷ نانومتری را در نیمه دوم امسال افزایش خواهد داد. این شرکت در نظر دارد این افزایش تولید، ۲۰ درصد درآمد حاصل از فروش در سه‌ماهه‌ی چهارم و ۱۰ درصد از درآمد کل سال‌ جاری را افزایش دهد. علاوه‌ بر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ هوشمند، تولیدکنندگان دیگری نیز به استفاده از این تراشه‌ها ترغیب شده‌اند.

در آینده نزدیک محصولات دیگری همچون پردازنده‌های موجود در سرورها، پردازنده‌های شبکه، کنسول‌های بازی، سخت افزار مورد نیاز برای استخراج ارزهای مجازی، تراشه‌های خودرو و هوش مصنوعی همگی به تراشه‌ی ۷ نانومتری مجهز و از مزایای این فناوری پیشرفته بهره‌مند خواهند شد.

البته تولید تراشه‌های مبتنی‌ بر لیتوگرافی ۱۰ و حتی ۱۲ نانومتری ادامه پیدا خواهد کرد و هنوز برخی شرکت‌ها از این نوع تراشه‌ها در محصولات خود استفاده می‌کنند. آمار تولید این تراشه‌ها در حال حاضر رقمی معادل ۱۹ درصد است و انتظار می‌رود تا پایان سال‌ جاری این میزان به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یابد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41761 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/20 تعداد مشاهده: 2152
کلید واژه ها: ,
سافت گذر