کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسل بعدی آیفون احتمالا به درگاه USB-C مجهز خواهد شد

اپل احتمالا در چرخشی بزرگ نسبت به سال های اخیر آیفون های خود را به درگاه USB-C مجهز خواهد کرد.


اخیرا نشریه تایوانی «دیجی تایمز» در گزارشی که منبع آن را افراد آگاه در زنجیره تامین اپل ذکر کرده از تجهیز آیفون های ۲۰۱۹ به درگاه USB-C خبر داده؛ با این حال گزارش مذکور به جزئیات این مساله اشاره نکرده است:

اپل در حال باز طراحی شارژر و رابط اتصال نسل بعدی آیفون و آیپد است که احتمالا پشتیبانی از درگاه USB-C را به این گجت ها خواهد آورد.

مهم ترین نکته ذکر شده در گزارش دیجی تایمز برنامه ریزی اپل برای حذف درگاه لایتنینگ آیفون و تعبیه USB-C است که شایعات پیرامون آن همیشه غلط از آب درآمده است. برای مثال سال گذشته «وال استریت ژورنال» از پیاده سازی برنامه مشابهی در کمپانی کوپرتینویی خبر داده بود اما در نهایت همانطور که «مینگ چی-کو»، تحلیلگر شناخته شده KGI پیش بینی کرد، در نسل جدید پشتیبانی از شارژ سریع USB-C به درگاه های لایتنینگ افزوده شد.
با توجه به احتمال اندک تغییر یکباره از لایتنینگ به USB-C و پشتیبانی آیفون های جدید از شارژ بی سیم USB-C، احتمالا گزارش دیجی تایمز به نوع آداپتور همراه آیفون اشاره دارد:

پیش از این شایعاتی مبنی بر تعبیه رابط اتصال USB-C در آیفون ۲۰۱۸ به گوش می رسید اما برنامه های این کمپانی هنوز در فاز بازطراحی قرار دارد و از اینرو در نسل بعدی آیفون شاهد پیاده سازی آن نخواهیم بود.

شایعه مذکور به وجود شارژ ۱۸ واتی و مبدل کابل USB-C به لایتنینگ در جعبه آیفون های ۲۰۱۸ اشاره داشت که سرعت شارژ را نسبت به آداپتور ۵ واتی فعلی به مراتب افزایش می داد. در بخش پایانی گزارش به عدم تعبیه آداپتور ۱۸ واتی و مبدل USB-C در آیفون های امسال به صورت گذرا اشاره شده است.

یکی از دلایل تغییر رویکرد اپل از لایتنینگ به USB-C می تواند ایجاد استانداردی واحد در مک بوک، آیفون و آیپد باشد اما این کمپانی بیشتر روی شارژ بی سیم تمرکز کرده و از اینرو ممکن است به جای تغییرات مذکور در آینده شاهد حذف کلی لایتنینگ باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41804 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/03/23 تعداد مشاهده: 1694
کلید واژه ها: ,
سافت گذر