کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت طراحی فلوئنت دیزاین را به نرم‌افزارهای آفیس می‌آورد

طراحی فلوئنت دیزاین تعامل با نرم‌افزارهای مختلف را راحت‌‌تر کرده است و به همین دلیل باخبر شدیم مایکروسافت طراحی فلوئنت دیزاین را به نرم‌افزارهای آفیس نیز می‌آورد.


کاربران ویندوز 10 به‌خوبی با طراحی فلوئنت دیزاین آشنا هستند و می‌دانند این زبان طراحی تا چه‌اندازه تعامل با قسمت‌های مختلف ویندوز را راحت‌تر کرده است. به همین منظور نرم‌افزار آفیس نیز که میلیون‌ها نفر کاربر در سراسر جهان دارد از این زبان طراحی بهره خواهد گرفت.

مایکروسافت اعلام کرد طراحی فلوئنت دیزاین در وُرد، اکسل، پاور‌پوینت و آوت‌لوک اعمال خواهد شد. به این ترتیب تمامی این نرم‌افزارها از ریبون جدید و ساده‌سازی‌ شده‌ای بهره خواهند گرفت. این ریبون در طراحی فلوئنت دیزاین کوچک‌تر خواهد شد و تعامل با آن ساده‌تر می‌شود.

در این ریبون جدید شاهد انیمیشن‌های تازه‌ای هستیم، آیکون‌ها نیز به نوعی قرار خواهند گرفت که دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد. رنگ‌بندی این ریبون و محیط کلی نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت نیز به لطف طراحی فلوئنت دیزاین جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهد بود.

زبان طراحی فلوئنت دیزاین تنها شامل نسخه دسکتاپ نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت نمی‌شود و این طراحی را در نسخه تحت‌وب این نرم‌افزارها نیز شاهد خواهیم بود.

طراحی فلوئنت دیزاین مایکروسافت در نسخه تحت وب Wordطراحی فلوئنت دیزاین مایکروسافت در نسخه تحت وب Word
در این بین مایکروسافت نسخه تحت‌وب آفیس را بر روی یک پلتفرم جدید بازسازی کرده است تا مجموعه‌ نرم‌افزارهای آفیس با سرعت بیشتری در اینترنت اجرا شوند. نسخه وب‌ آفیس به لحاظ بصری نیز شاهد تغییراتی بوده است که زیبایی بیشتر نرم‌افزارهای آفیس را به دنبال دارد.

در کنار این موارد ریبون جدیدی که آفیس تحت‌وب در طراحی فلوئنت‌ دیزاین از آن بهره می‌برد باریک‌تر شده است تا جای زیادی را در مرورگرها اشغال نکند. قابلیت باز کردن این ریبون و دسترسی به امکانات بیشتر نیز شبیه به چیزی که پیش از این در آفیس تحت وب با آن سروکار داشتیم در این طراحی جدید اعمال شده است.

طراحی فلوئنت دیزاین مایکروسافت در Microsoft Wordطراحی فلوئنت دیزاین مایکروسافت در Microsoft Word
مایکروسافت امکان نمایش آواتار افرادی که در مستندات آفیس کامنت گذاشته‌اند را نیز به نسخه وب آفیس آورده است، از طرف دیگر در پروژه‌های آنلاینی که چند نفر بر روی یک فایل کار می‌کنند نیز به این افراد رنگ‌های مختلفی اختصاص پیدا می‌کند. چنین فرآیندی را پیش از این در مجموعه نرم‌افزارهای G Suite گوگل نیز شاهد بودیم.

مایکروسافت از هم اکنون فرآیند ساده‌سازی ریبون را در نسخه وُرد تحت‌وب در دامنه Office.com اعمال کرده است و پس از اینکه این قابلیت امتحان خود را پس داد شاهد عرضه آن برای کاربران آوت‌لوک در تیر ماه سال جاری خواهیم بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41816 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/03/24 تعداد مشاهده: 1582
سافت گذر