کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این وسیله، افراد ناشنوا می توانند در گفتگوها شرکت کنند

به گزارش سافت گذر، علی رغم وجود نرم افزارهای متعدد تبدیل صدا به متن، نمی توان از آنها به عنوان موارد قابل اتکایی برای ارتباط برقرار کردن افراد ناشنوا در مکالمات استفاده کرد زیرا مشکلات خاص خود را دارند ولی حالا به نظر می رسد این مشکل با اختراع وسیله ای به نام SpeakSee از بین رفته است.

سیستم سنسور دریافت کننده تلویزیون گوشی اپلیکیشن اندروید iOS

SpeakSee سیستمی است که چندین میکروفون دارد و توسط فردی هلندی به نام ژاری هازلباخ تولید شده است.

هازلباخ که در خانه ای بزرگ شده که والدینش هر دو، ناشنوا بودند و هنگام برقراری ارتباط با یکدیگر مشکل داشتند، ایده تولید SpeakSee را گرفت.

سیستم SpeakSee دارای 3 میکروفون (البته تعداد آنها تا 9 عدد نیز می تواند باشد) بیسیم، یک شارژر یا دریافت کننده میکروفون و یک اپلیکیشن اندروید یا iOS می باشد.

هر کدام از میکروفون ها از طریق یک گیره کوچک به لباس فرد ناشنوا متصل می شود و توسط سیستم مخصوص به خود، صدای فرد یا افرادی که در حال صحبت کردن هستند را دریافت می کند بدون اینکه صداهای دیگر را بگیرد.

به گزارش سافت گذر، 3 میکروفون موجود در SpeakSee، صداها را به دریافت کننده که می تواند تا فاصله 20 متری نیز قرار بگیرد، ارسال می کند. سپس صداهای دریافت شده مورد پردازش قرار می گیرند و بعد داده ها از طریق وای فای به اپلیکیشن نصب شده روی گوشی فرد ناشنوا ارسال می شوند. نرم افزار نیز صداها را به متن تبدیل کرده و به صورت دقیق روی صفحه نمایش گوشی نمایش داده می شود. متن نمایش داده شده با رنگ های مختلف هستند تا نشان دهند چه کسی آن جملات را بیان کرده است.

امکان ذخیره سازی متن مکالمات وجود دارد تا بعداً در آنها جستجو شود.

با استفاده از یک جک هدفون 3.5 میلی متری می توان SpeakSee را دستگاه هایی مانند گوشی یا تلویزیون متصل کرد و صدای آنها را به متن تبدیل کرد.

به گزارش سافت گذر، عمر باتری این دستگاه از 2 تا 4 ساعت متغیر است که البته بستگی به نوع فعالیت کاربر دارد. همچنین امکان استفاده از دریافت کننده بدون اتصال به دستگاه دیگر نیز وجود دارد که باتری آن نیز می تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد.

این نکته را هم اضافه کنیم که SpeakSee، بیش از 120 زبان را پشتیبانی می کند.



منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41862 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/29 تعداد مشاهده: 1719
سافت گذر