کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیوه ای جدید برای درمان سرطان از طریق نانوذرات

به گزارش سافت گذر، سرطان با شیوه های مختلف در مقابل سیستم ایمنی بدن مقاومت می کند ولی اخیراً محققان Penn State موفق شده اند روشی را ابداع کنند که می تواند شیوه درمانی کارسازی در مقابل سرطان باشد.

نانوذرات تکنولوژی پزشکی سیستم

در این روش، محققان از دارویی استفاده می کنند که از خودِ سلول سرطانی گرفته شده است و باعث می شود از داخل، سلولهای آلوده را از بین ببرد.

بلافاصله پس از اینکه دارو وارد بدن می شود، سرطان معمولاً دیواره هایی ایجاد می کند که نمی گذارند ماده درمانی از سلولها خارج شود و در همین لحظه، سلول به ذرات سیستم ایمنی بدن تبدیل می شود.

البته در این روش، داروها ممکن است به خاطر برخی موانع موفق عمل نکنند بدین صورت که در شیوه های درمانی قبلی، سعی می شده تا این موانع از بین بروند که معمولاً این کار با روش تار عنکبوتی انجام می شده است.

در این شیوه، نانوذرات طلا به سلولهای دستگاه ایمنی چسبیده و سپس وارد تومورها می شوند.

در این شیوه جدید، محققان Penn State تصمیم گرفتند تا از ترفند سلولهای سرطانی بر علیه خود استفاده کنند. بنابراین ابتدا، آنها نانوذراتی تولید کردند که از جنس فلزی بود که سطح بسیار زیادی از سلول را می پوشاند. این نانوذرات باعث تولید نوعی سم طبیعی به نام گلونین می شوند.

نانوذرات تکنولوژی پزشکی سیستم

سپس مرحله استتار کردن پیش می آید. در این قسمت، محققان کیسه های کوچکی از سلولهای سرطانی دریافت می کردند و از آنها برای پوشاندن نانوذرات بهره می بردند. این کار دو فایده دارد: اول اینکه نانوذرات از سیستم ایمنی بدن مخفی می شوند و این یعنی سیستم ایمنی نمی تواند تشخیص دهد ذره ایجاد شده را باید از بین ببرد و یا نباید به آن کاری داشته باشد. دوم اینکه نانوذرات راحتتر می توانند به سمت سلول سرطانی مخفی شده حرکت کنند و پس از اینکه به سلول هدف رسیدند، وارد آن می شوند.

پس از اینکه نانوذرات وارد سلولهای سرطانی شدند، به خاطر محیط اسیدی آنها در سلول پخش می شوند و برای از بین بردن آن ماده گلونین را آزاد می کنند.

به گزارش سافت گذر، سیانگ ژنگ عضو ارشد تیم تحقیقاتی می گوید:(( ما از این استراتژی استفاده کردیم تا از کیسه های کوچک گرفته شده از خودِ سلولهای سرطانی درمان را انجام دهیم. ما ابتدا سعی می کنیم 99 درصد محتوای این کیسه ها را پس از ورود به سلول از بین ببریم و سپس نانوذرات فلزی را تولید کنیم. اگر این نانوذرات را بتوان از هر طریقی مانند جراحی یا بافت برداری وارد بدن بیمار کرد، آنها از طریق خودِ سلول و طی فرآیندی به نام هوموتایپیک آن را از بین می برند)).

تیم تحقیقاتی این شیوه را روی برخی جانداران کوچک آزمایش کرد و به نتایج قابل قبولی نیز دست یافت.

یکی از مزیت های این شیوه این است که به خاطر استفاده از فلزی چارچوب های فلزی، مقدار کمتری به نانوذرات نیاز است و این یعنی سم کمتری به سلولهای سالم وارد می شود.

محققان می گویند که این شیوه می تواند برای روشهای درمانی دیگر که می خواهند سیستم ایمنی بدن را مختل کنند نیز به درد می خورد.




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41874 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/30 تعداد مشاهده: 1934
سافت گذر