کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییتر راهکار‌های امنیتی جدیدی بکار می‌بندد

به تازگی توییتر یک استارتاپ فعال در حوزه‌ی امنیتی به نام Smyte را خریداری کرده است و به نظر می‌رسد که این خرید مثمرثمر بوده چرا که این پلتفرم راهکار‌های امنیتی جدید بکار گرفته است.


به نظر می‌رسد که این کمپانی سعی دارد تغییراتی در سیستم خود ایجاد کند تا بهتر بتواند با ربات‌ها و اکانت‌های مخرب مقابله کند.

گزارش شده است که سیستم تاییدیه منحصر به فردی برای این شبکه اجتماعی طراحی شده است و هر کاربر جدیدی که بخواهد این پروفایل عمومی بسازد، مجبور خواهد بود از آن استفاده کند.


علاوه بر این، توییتر با شرکای فعال در حوزه‌ی امنیت سایبری همکاری می کند تا هویت افرادی که می‌خواهند به صورت پنهانی در این پلتفرم فعالیت کنند نیز مخفی بماند.

بدین ترتیب از این پس کاربران مجبور خواهند بود برای ثبت نام و گرفتن اکانت جدید مجبور خواهند بود هویت خود را از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود تایید کنند.


البته این ویژگی قادر نیست که از ظهور بات ها جلوگیری کند چرا که هر فرد می‌تواند ایملی جدید بسیازد تا ربات خود را وارد توییتر کند اما از آنجایی که پروسه ساخت ایمیل زمان می‌برد و می تواند تکراری شود، احتمال تشخیص بات‌ها اسانتر خواهد شد یا سرعت ساخت این اکانت‌ها بیشتر خواهد شد.

البته این تنها عملیاتی نیست که این شبکه‌ی اجتماعی در پیش گرفته است. توییتر در حال توسعه‌ی یک ابزار یادگیری ماشینی جدیدی است که قادر است پروفایل‌های مخرب را تشخیص داده و آنها را غیر فعال کند.


نمونه‌ی اولیه‌ی این ابزار طی دو ماه فعالیت توانسته که ۹.۹ میلیون کاربر جعلی و ربات احتمالی فعال در توییتر را شناسایی کرده و شمار چنین پروفایل‌هایی را تا میزان ۳۲ درصد کاهش دهد.

اکنون توییتر قادر است فعالیت‌های مشکوک یک اکانت را نیز تشخیص داده و آن پروفایل را تحت نظر قرار دهد. این اکانت‌ها حتی اگر مخرب یا ربات نباشند هم محدویدیت‌هایی را تجربه خواهند کرد چرا که دیگر توییت‌ها و کامنت‌هایشان قابل مشاهده نخواهد بود و در نتایج جستجوی دیگر کاربران نخواهد آمد.


از دیگر راهکار‌های امنیتی جدید توییتر می‌توان به این مورد نیز اشاره نمود که کاربران این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود پروسه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ ای را با استفاده از یک کلید امنیتی USB به اتمام برسانند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41968 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/04/06 تعداد مشاهده: 1830
کلید واژه ها: ,
سافت گذر