کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت Segway اسکیت برقی اختراع کرد

به گزارش سافت گذر، کمپانی Segway شیوه حمل و نقل جدیدی را ابداع کرده که برای این کار اسکیت های برقی نموده است.

هاوربورد اسکیت چین

این هاوربوردها که شباهت زیادی به اسکیت دارند، قرار است تا پایان سال جاری وارد بازار شوند و احتمالاً به خاطر قابلیت ایجاد تعادل خودکار، مورد استقبال افراد نیز قرار خواهند گرفت.

بیش از 15 سال پیش، نوعی از محصول فعلی کمپانی Segway تولید شد که اگرچه افراد زیادی از آن استقبال نکردند ولی تولیدکنندگان سعی کردند چراغ تولید این محصول را روشن نگه دارند و امروز با تولید نوع جدید این وسیله، این اتفاق رخ داده است.

به گزارش سافت گذر، پیشرفت محصولاتی نظیر هاوربوردها در سال 2015 آنقدر خوب بود که برخی همان سال برای طراحی این وسایل برای نسلهای جدید اقدام کردند به همین دلیل است که از آن زمان تا کنون محصولات مشابه و بعضاً تقلبی نیز زیاد شده است.

همانطور که انتظار می رفت، هیچ شرکتی نتوانست همچون Segway در میان افراد جامعه به محبوبیت دست یابد به همین دلیل این کمپانی سعی کرد تا برای تحقق رویاهای انسانها، دست به کار شود.

از میان محصولاتی که Segway تولید کرده، اسکیت های برقی به نام Drift W1، هم کوچک هستند و هم سبک و برقی ولی مسئله ای که وجود دارد این است که استفاده از آنها بسیار تخصصی است.

به نظر می رسد محصول جدید Segway برای رقابت با هاوربوردهای تولید شده توسط کمپانی چینی InMotion روانه بازار شوند ولی همانطور که گفتیم، مهمترین مشکل سخت بودن استفاده از آنها می باشد که البته شرکت تولیدکننده برای این کار نیز راهکاری ارائه کرده و آن، بهره گیری از تکنولوژی حفظ تعادل می باشد.

به گزارش سافت گذر، در یک مصاحبه مطبوعاتی، شرکت Segway، این هاوربوردها را وسایل مناسبی برای نسلهای جدید دانست زیرا این کمپانی بر این باور است که این محصولات تمام لذت و هیجان لازم را به این افراد القا می کند.

البته استفاده از این وسایل به خودی خود نیز بسیار خطرناک هستند. طی مشاهداتی که صورت گرفته، در سالهای 2015 و 2016، حدود 26000 کودک به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند که به واسطه استفاده از هاوربوردها آسیب دیده بودند.

قیمت این وسایل یک چرخ هنوز مشخص نشده است. البته هاوربوردهای کمپانی InMotion که قرار است در ماه جولای وارد بازار شوند، حدود 499 دلار قیمت دارند بنابراین شاید محصول Segway نیز با همین قیمت قابل خرید و فروش باشد و یا شاید این امکان نیز وجود دارد که برای رقابت با کمپانی چینی، Segway هاوربوردهایش را با هزینه کمتری در اختیار همگان قرار دهد.

به گزارش سافت گذر، شرکت Segway اعلام کرده Drift W1 اولین محصول از خط تولید اسکیت برقی می باشد بنابراین می توانیم انتظار این را داشته باشیم که باز هم نمونه های دیگری از این وسایل تک چرخ را در بازار ببینیم.




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41984 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/08 تعداد مشاهده: 2168
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر