کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید قایق برقی و بدون راننده در نروژ

به گزارش سافت گذر، ممکن است افراد پیاده و دوچرخه سواران شهر تروندهایم کشور نروژ به زودی روش جدید و سریعتری برای عبور از کانال Ravnkloa و اسکله Vestre Kanalhavn داشته باشند زیرا مهندسان در حال طراحی قایق برقی و بدون راننده ای هستند که می تواند همچون آسانسور باشد.

قایق نروژ سیستم رادار سنسور

این قایق که هم اکنون توسط دانشگاه علوم و تکنولوژی نروژ در حال طراحی و ساخت است، می تواند حداقل برای 12 نفر با دوچرخه و کودک جا داشته باشد.

یکی از ویژگیهای این قایق این است که اگر آن در کنار اسکله نبود، مسافران می توانند همچون آسانسور با فشردن دکمه ای آن را به سمت خود فراخوانند.

پس از اینکه مسافران سوار شدند، قایق می تواند به طور خودکار مسیریابی کرده و توسط یک سیستم GPS به مقصد برسد. این قایق همچنین از 4 سنسور (رادار، دوربین مجهز به نور ماورا بنفش، دوربین اپتیکال و یک لیدار) نیز بهره می برد تا به دیگر استفاده کنندگان از مسیر برخورد نکند. به علاوه، وجود سنسورهای نصب شده در کنار ساحل نیز داده های لازم را به صورت بیسیم به قایق ارسال می کنند.

به گزارش سافت گذر، این قایق حین سوار و پیاده شدن مسافران، به طور خودکار باتری هایش را با استفاده از شارژر نصب شده در اسکله شارژ می کند.

امید می رود که سال آینده این قایق مورد استفاده قرار گیرد ولی تا آن زمان، نمونه ای از آن که با کنترل از راه دور هدایت می شود (تصویر بالا) مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

این قایق می تواند 100 متر را در 1 دقیقه طی کند در حالی که اگر پیاده ها یا دوچرخه سواران قرار بود تا کوتاهترین مسیر به سمت نزدیکترین پل را طی کنند، حداقل 10 تا 15 دقیقه طول می کشید. همچنین، هزینه ساخت یک پل دیگر نیز از هزینه راه اندازی قایق هوشمند و بدون راننده بیشتر می شود و حتی ممکن است به افزایش ترافیک نیز منجر شود بنابراین بهترین تصمیم تولید قایق هوشمند و بدون راننده بود.




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41988 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/09 تعداد مشاهده: 1905
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر