کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل به شکست از مایکروسافت در ماجرای خرید گیت‌هاب اعتراف کرد

شاید قبل از ماجرای خرید گیت‌هاب توسط مایکروسافت، بسیاری چشم به خرید این سرویس ارزشمند داشتند که البته با به فروش رفتن آن دیگر به راحتی می‌توانند در مورد این مسئله صحبت کنند.

خرید گیت‌هاب

یکی از عوامل اجرایی گوگل تایید کرد که این شرکت بزرگ به دنبال خرید سرویس گیت‌هاب بوده است. طی گفتگویی در یکی از رویدادهای مجله فورچن، دایان گرین، رئیس بخش ابری گوگل، تلویحا این قضیه را تایید و عنوان کرد که بد نمی‌شد اگر این سرویس را تصاحب می‌کردیم اما اشکالی ندارد.

طبق شایعات منتشر شده، همزمان با پیشنهادات مایکروسافت برای خرید گیت‌هاب، گوگل در تلاش برای تصاحب این سرویس بزرگ بوده است. کریس وانسترات، موسس گیت‌هاب، به دلیل رابطه‌ای که با ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، داشت این شرکت را برای مذاکره انتخاب کرد. گیت‌هاب مخزن بزرگی از کد بوده که در میان کدنویسان و شرکت‌های بزرگ جهت میزبانی پروژه‌ها، اسناد و کد به محبوبیت بالایی دست یافته است. شرکت‌های بزرگی مانند اپل، آمازون، فیس‌بوک، گوگل و بسیاری دیگر از کمپانی‌های مختلف از این سرویس استفاده می‌کنند. حدود 85 میلیون مخزن از کدهای مختلف روی گیت‌هاب میزبانی می‌شوند و بیش از 28 میلیون برنامه‌نویس روی سرویس مذکور فعالیت دارند.

اوایل ماه جاری از گوگل سوال شد که آیا هنوز هم به فعالیت روی خرید گیت‌هاب ادامه می‌دهد یا خیر و یکی از سخنگوهای آن اعلام کرد که درباره‌ی هر خریدی در سراسر صنعت اظهار نظر نخواهند کرد. البته فیس‌بوک اعلام کرد تا زمانی که این سرویس یک مکان مناسب برای به اشتراک‌گذاری پروژه‌هایمان باقی بماند و به همکاری خود با جامعه متن باز ادامه دهد، به استفاده از آن ادامه خواهیم داد.

همچنین گرین از نگرانی‌های مشابه خود با برنامه‌نویسان شامل آینده این سرویس و نگه‌داشته شدن گیت‌هاب توسط مایکروسافت به همان صورتی که در حال حاضر فعالیت دارد، گفت. ظاهرا بسیاری از برنامه‌نویسان منتظر روشن شدن وضعیت گیت‌هاب در دوران مالکیت مایکروسافت هستند. پس از گفتگو با چندین تن از برنامه‌نویسان متوجه شدیم که حتی با مالکیت گوگل هم این موج نگرانی در مورد آینده این سرویس به وجود می‌آمد. در حال حاضر مایکروسافت تلاش دارد تا اوضاع را آرام کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42028 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/04/11 تعداد مشاهده: 1448
سافت گذر