کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

Apolong؛ مینی بوس بدون راننده و هوشمند

به گزارش سافت گذر، Baidu، موتور جستجوی رقیب گوگل در چین گزارش داد که صدها مینی بدون راننده و هوشمند به نام Apolong وارد خط تولید این کشور شده اند.

مینی بوس خودرو خودرو بدون راننده چین ژاپن

این اتوبوس ها قرار است در مسیرهایی حرکت کنند که حدود نصف مایل هستند و پیش از استفاده از آنها در سطح جهانی تا سال 2019، این مینی بوس ها در خودِ چین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش سافت گذر، روبین لی، یکی از مسئولین Baidu می گوید:(( سال 2018 را باید نخستین سال استفاده از خودروهای بدون راننده بنامیم. با ورود Apolong به خط تولید، می توانیم ببینیم این نوع رانندگی به طور جدی آغاز شده و صنعت ساخت این نوع وسایل نقلیه هوشمند رونق گرفته است)).

Apolong سطح 4 توسط کمپانی King Long تولید شده و توسط سیستم طراحی شده توسعه دهنده آزاد اپلیکیشن به نام Apollo که وظیفه توسعه زبان موتور جستجو Baidu را نیز بر عهده دارد حرکت می کند.

برای ساخت سیستم موجود در Apolong، تیم توسعه دهنده Apollo از 220 هزار خط کد برنامه نویسی که توسط بیش از 10000 توسعه دهنده ارائه شده بود، استفاده کرد. ضمن اینکه برای این کار، 116 شریک جهانی نیز به گسترش سیستم هوشمندسازی خودروهای کمک کرده اند.

به گزارش سافت گذر، Apolong که از اکتبر سال 2017 طراحی و توسعه است، می تواند 14 مسافر را حمل کند. سنسورهای موجود در آن یک رادار لیزری، رادار امواج میلی متری و ماژول های دوربین استریو و HDR می باشد. به خاطر بدنه ساخته شده از کامپوزیت، وزن سبکی دارد و قسمت بالایی شیشه آن گرد می باشد. درهای Apolong نیز برقی هستند.

از مینی بوس هوشمند Apolong که در شهر شیامن استان فوجیان کشور چین تولید شده است، در کنفرانس Baidu World که در ماه نوامبر و در شهر بیجینگ برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

مینی بوس خودرو خودرو بدون راننده چین ژاپن

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، Apolong در برخی شهرهای چین مانند بیجینگ و شنزن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته ابتدا در پارک ها و فرودگاه ها از آن استفاده خواهد شد تا بدین صورت آزمایش نیز شده باشد.

اوایل سال آتی میلادی نیز این مینی بوس در ژاپن، عرضه خواهد شد سطح جهانی استفاده از آن استارت بخورد. آغاز عرضه این مینی بوس با همکاری شرکت SB Drive که زیرمجموعه گروه Softbank Group باشد و وظیفه توسعه خودرو هوشمند را دارد انجام خواهد شد.

به گزارش سافت گذر، یوکی ساجی، یکی از مسئولین SB Drive می گوید:(( در ژاپن، سرویس حمل و نقل عمومی با چالش هایی رو به رو است. برای مثال ترافیک سنگین شهری، کمبود راننده و سن بالای رانندگان. ما انتظار داریم رانندگی هوشمند این مشکلات را در آینده ای نزدیک رفع کند. استفاده از Apolong در ژاپن گام بسیار مهمی در سرویس حمل و نقل عمومی خواهد بود)).




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42056 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/14 تعداد مشاهده: 1931
سافت گذر