کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316129 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین برنامه‌ها برای مدیریت پسورد

مدیریت پسوردها یا رمزهای ورود، چیزی است که این روزها در مورد آن زیاد می‌شنوید و برنامه‌ای است که به آن زیاد احتیاج پیدا خواهید کرد. اپل، شرکتی است که هم از برنامه‌های مدیریت پسورد مختلفی پشتیبانی می‌کند و همچنین خود نیز برنامه‌های اختصاصی مفیدی در این زمینه معرفی کرده است.


شاید با خود فکر کنید که بهترین راه ذخیره پسوردها و دیگر اطلاعات مهم و حیاتی چیست؟ برنامه‌های متنوع و کاربردی زیادی در این زمینه وجود دارد که توسط شرکت‌های مختلف ساخته شده مانند 1Password، LastPass و Dashlane. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در این زمینه را معرفی می‌کنیم که بر اساس فاکتورهایی همچون قابلیت سینک کردن، پشتیبانی از پلت فرم‌های مختلف، کاربرد و قیمت تقسیم‌بندی می‌شوند.

Safari’s Password Manager
اولین انتخاب برای اکثر کاربران اپل، برنامه انحصاری این شرکت روی مرورگر Safari است که Safari’s Password Manager است. البته بدون اغراق باید گفت که این برنامه شاید بهترین اپلیکیشن در این زمینه نباشد و می‌توان به گزینه‌های دیگری نیز فکر کرد، با این وجود Safari’s Password Manager قابلیت‌های کاربردی زیادی برای کاربران آی‌او‌اس و مک به همراه داشته است.

وقتی که کاربر، اکانتی از یک وب سایت به روی مرورگر Safari می‌سازد، برنامه Password Manager به صورت خودکار پسوردهای قوی و امنی را پیشنهاد دهد که می‌توان در جا آن را ذخیره کرد. به علاوه، اطلاعات پسوردها، اتوماتیک در دیگر دستگاه‌های کاربر از طریق پلت فرم ذخیره سازی ابری اپل سینک می‌شود. این برنامه می‌تواند کاربر را از انتخاب پسوردهای مشابه و با امنیتی ضعیف منع کند.

اگر  به دنبال یک برنامه ساده برای ذخیره پسورد هستید، Password Manager سافاری می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با این وجود، کاربر با اسنفاده از دیگر برنامه‌های جایگزین شاید تجربه راحت‌تری داشته باشد . مثلا تنها راه درسترسی به پسوردهای ذخیره شده از طریق این سرویس، مراجعه به Safari > Preferences > Passwords است که کلا نکته مثبتی نیست. به علاوه سافاری از قابلیت 2-factor authentication پشتیبانی نمی‌کند. تمام برنامه‌های دیگری در این زمینه از شرکت‌های متفرقه ساخته شده‌اند، قابلیت تولید پسوردهای یک بار مصرف  را دقیقا از داخل برنامه دارند و دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌هایی مانند Google Authenticator برای تولید پسوردهای موقتی نیست که این قابلیت را Safari’s Password Manager ندارد.


LastPass
اولین برنامه‌ای  که می‌خواهیم معرفی کنیم و توسط شرکتی متفرقه ساخته شده، برنامه LastPass است. صاحب LastPass ، شرکت سازنده LogMeIn است که شرکت سرشناسی است. LastPass، هم سرویس‌های رایگان و هم پولی ارائه می‌دهد و مشتریان وفاداری دارد. سرویس این برنامه در تمام پلت فرم‌های کاربر قابل دسترسیست و اطلاعات آنها می‌تواند در بین دستگاه‌های مختلف سینک شود (کروم بوک، آی‌او‌اس، مک، ویندوز، اندروید و غیره). قیمت‌های ارائه شده نیز به نسبت منصفانه است، هر کاربر سینگل 2 دلار در ماه پرداخت می‌کند و کاربران برای استفاده از سرویس به صورت خانوادگی تنها 6 دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. سرویس‌هایی نیز برای تیم‌ها و اکانت‌های شرکتی وجود دارد که قابلیت‌هایی مانند SAML single sign-on، پشتیبانی از LDAP  و دسترسی به API  دارند.

این برنامه شاید انتخاب خوبی باشد اما نمی‌توان به روی دیگر گزینه‌ها نیز چشم بست. این برنامه را می توان انتخاب خوبی برای شرکت‌ها و تشکیلات بزرگ‌تر دانست.


Dashlane
برنامه محبوب دیگری که اینجا معرفی می‌کنیم، Dashlane نام دارد. با وجود اینکه بیشتر برنامه‌های عرضه  شده در این کتگوری، شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، دشلین قادر است قابلیت منحصر به فردی ارائه کند:Password Changer یا تغییر پسورد: «تغییر دهنده پسورد قابلیتی رایگان از دشلین است. با کمک این قابلیت می‌توان به صورت اتوماتیک پسوردهای قدیمی غیر امن را با یک پسورد جدید قدرتمند جایگزین کرد و در سرویس این برنامه ذخیره کرد.»

قابلیت فوق الذکر زمانی به کار می‌آید که رمز ورود کاربر مورد حمله قرار گرفته و دسترسی به آن ممکن نیست. این برنامه UI تمیزی دارد، قیمت‌ها معقول است و این شرکت جو بسیار رقابتی دارد. دشلین یک سرویس رایگان برای استفاده به روی تک دستگاه ارائه می‌دهد و سرویس غیر رایگان این شرکت، 40 دلار در ماه هزینه دارد و کاربر با استفاده از آن می‌تواند قابلیت سینک اطلاعات را به روی تمامی دستگاه‌های خود فعال کند. دشلین ظاهرا سرویس به خصوصی برای خانواده ندارد.



1Password یکی از راحت‌ترین برنامه‌ها برای استفاده است. با وجود اینکه شرکت‌های رقیب، سرویس‌های استثنائی و چشم گیری ارائه می‌دهند، 1Password به سادگی توانسته دل بسیاری از کاربران را برباید.

این شرکت ابتدا به عنوان شرکت انحصاری برای محصولات اپل فعالیت خود را آغاز کرد اما کم کم وارد دنیای اندروید، ویندوز و پلت فرم کروم نیز شد. برنامه مخصوص دسکتاپ 1Password، 65 دلار قیمت دارد و برای استفاده از قابلیت‌های حرفه‌ای به روی آی‌او‌اس، کاربر باید 9.99 دلار دیگر از طریق برنامه بپردازد. سینک کردن طلاعات نیز با استفاده ازDropbox  و iCloud صورت می‌پذیرد.

علاوه بر مدیریت پسورد، این برنامه قابلیت‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد که ارزش آن را دو چندان می‌کند مانند پشتیبانی و امن سازی   قسمت notes  به همراه تمام متعلقات، امن سازی  اطلاعات شخصی مانند شماره‌های مهم از جمله  شماره‌های social security، اطلاعات مربوط به برنامه‌ها،  اطلاعات کارت‌های اعتباری ، اطلاعات پاسپورت و غیره. این برنامه ظاهرا از تمام ی اطلاعات با استفاده از شیوه فوق امن end to end encryption محافظت می‌کند. تمامی این قابلیت‌ها، 1Password را به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گزینه برای مدیریت پسورد تبدیل می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42092 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/04/16 تعداد مشاهده: 3139
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر