کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شروع رسمی آزمایش خودروهای بدون راننده در چین

به گزارش سافت گذر، کمپانی Daimler به تازگی مجوز آزمایش خودروهای بدون راننده را در خیابان های عمومی بیجینگ چین دریافت کرده است که بر این اساس Daimler به نخستین شرکتی تبدیل می شود که چنین مجوزی گرفته است.

خودرو خودرو بدون راننده چین بیجینگ

مالک برند مرسدس بنز پس از آزمایش های متعدد توانست چنین مدرکی را از دولت چین دریافت کند. دولت چین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این پروژه را از هر نظر بررسی می کند.

Daimler که مجوز انجام آزمایش خودروهای بدون راننده در آلمان و آمریکا را دارد، اعلام کرده حالا آزمایش این نوع خودروها را در شهر بیجینگ چین نیز آغاز می کند.

به گزارش سافت گذر، شرکت های دیگری در چین حضور دارند که از سال 2016 در حال آزمایش خودروهای بدون راننده هستند که Baidu از آن جمله می باشد.

Daimler برای دریافت این مجوز در محله ملی آزمایش خودروها در بیجینگ و هبی، در مورد جابجایی حرکت هوشمند خودروها تست داد. به علاوه، رانندگان نیز تمرینات لازم را در این مرکز انجام دادند.

Daimler نیز اخیراً روابط خود را با Baidu تقویت کرده است تا امنیت و رانندگی هوشمند خودروها بهتر انجام شود. هدف این است تا نیازهای چین برای رانندگی خودروهای بدون راننده مشخص و مؤسسات محلی برای ارائه راهکارهای تخصصی تأسیس شود.

به گزارش سافت گذر، در اوایل این هفته، Baidu خبر از بروزرسانی سیستم رانندگی هوشمند Apollo داد که توانسته از عملیات سطح 4 (Level 4) استفاده کند که این آپدیت توسط سازمان مهندسی هوشمندسازی بین المللی طراحی شده است. عملیات سطح 4 یعنی خودرو بتواند در تمام لحظات و شرایط، رانندگی را بر عهده داشته باشد.

Apollo نیز نوعی پلتفرم منبع آزاد رانندگی هوشمند می باشد که طی چندین سال در حال طراحی و گسترش است.

خودِ Baidu زیاد برای تولید خودرو هوشمند رغبت ندارد و دلیل این بی میلی نیز طراحی سخت نرم افزار این وسایل نقلیه می باشد. این شرکت بیشتر دوست دارد تا پلتفرم Apollo خود را در اختیار کمپانی های دیگر قرار دهد که تا کنون نیز موفق بوده به طوری که 116 شرکت هم اکنون از پلتفرم Apollo در حال استفاده می باشند که از آن جمله می توان به Jaguar Land Rover، Valeo، Byton، Leopard Imaging و Suning Logistics اشاره کرد.




منبع: techchurch.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42098 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/17 تعداد مشاهده: 2520
سافت گذر