کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی غیررسمی و آنلاین تبلت سرفیس گو (Go)

به گزارش سافت گذر، پیش از معرفی رسمی تبلت 400 دلاری مایکروسافت، دیروز، شایعاتی پیرامون مشخصات فنی و برخی تصاویر آن منتشر شد که سبب گردید تا نام رسمی این تبلت و برخی مشخصات فنی آن برای همگان مشخص شود.

تبلت مایکروسافت سرفیس

همانطور که پیش از این مشخص شده بود، تبلت 400 دلاری از CPUهای سری Pentium Gold Y استفاده می کند. جزئیات منتشر شده از مشخصات فنی تبلت نشان می دهد که این دستگاه می تواند تا 8 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد بنابراین رم آن یا 4 گیگی است و یا 8 گیگی. ضمن اینکه حافظه داخلی این دستگاه همان 256 گیگابایت خواهد بود. به علاوه، نمونه اصلی سرفیس گو، که حدود 400 دلار قیمت خواهد داشت، 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین نسخه ای از این تبلت که از اتصال LTE نیز پشتیبانی می کند، به زودی و در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

دیگر جزئیات منتشر شده از این تبلت نشان می دهد که سایز صفحه نمایش آن 10 اینچ و ضخامت آن حدود 7.62 میلی متر می باشد. وزن آن نیز 544 گرم (بدون کیبورد) خواهد بود. عمر باتری تبلت سرفیس گو 9 ساعت می باشد و در آن یک پورت USB نوع C وجود خواهد داشت. سیستم عامل استفاده شده در این تبلت، ویندوز 10 هوم در حالت S خواهد بود. ضمن اینکه فروش این دستگاه از روز 2 آگوست شروع می شود.

یکی از ویژگیهای جالب تبلت های سرفیس این است که مشخصات فنی دستگاه جدید نسبت به مشخصات فنی دستگاه قبلی خود بهتر است. برای اگرچه تبلت تبدیل شونده مربوط به سال 2015 مورد قبول بسیاری از مشتریان واقع شده بود و CPU مدل Atom شرکت اینتل در آن وجود داشت ولی تراشه های جدید Pentium در آن دستگاه دیده نمی شود.

تبلت مایکروسافت سرفیس

به گزارش سافت گذر، تراشه های Pentium Silver و Atom، هر دو 4 هسته دارند در حالی که نوع Pentium Gold دو هسته ای هستند ولی پردازنده های جدیدتر از هر نظر قدرتمندتر می باشند و با حافظه داخلی مناسبی که در اختیار کاربر قرار می دهند، کارایی بسیار دارند.

اگر کسی می خواهد با تبلت خود فعالیت های سنگین انجام دهد، بهتر است نمونه ای را انتخاب نماید که مشخصات فنی قوی دارد زیرا این تراشه ها برای انجام کارهای سنگین طراحی نشده اند.

مایکروسافت قصد دارد تا با این استراتژی، توجه دانش آموزان را برای خرید این نوع تبلت های ارزان جلب نماید و بازار را به نفع خود تغییر دهد.

 قیمت 400 دلار 
 پردازنده Intel Pentium Gold  
رزولوشن ، نوع صفحه نمایش  1400*1200 ، صفحه نمایش PixelSense 
رم  4 یا 8 گیگ 
حافظه داخلی  64 گیگابایت eMMC
128 گیگابایت SSD
256 گیگابایت SSD
ارتباطات  سرفیس کانکت
USB نوع C
کارت حافظه microSDX
جک هدفون 3.5 میلی متری
 ابعاد 0.3*6.9*9.6 اینچ 
 وزن 544 گرم 





منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42124 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/19 تعداد مشاهده: 2573
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر