کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل با کارت گرافیک اکسترنال مشکلات گرافیکی مک بوک‌ها را حل می کند!

پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل که محصول مشترک اهالی کوپرتینو و شرکت BlackMagic به حساب می آید، مشکلات گرافیکی مک بوک ها را حل می کند.
کامپیوترهای اپل تا به حال به عنوان یک وسیله قدرتمند در عرصه گرافیک به حساب نمی آمدند، اما با تصمیماتی که مدیران این شرکت اتخاذ کرده اند، ظاهرا تغییراتی بنیادی در این شاخه اتفاق افتاده است. پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل که محصول مشترک این کمپانی و BlackMagic محسوب می شود، از طریق پورت Thunderbolt 3 به مک بوک ها متصل شده و توان گرافیکی آنها را تا حد چشمگیری افزایش می دهد.

پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل

پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل که برای مک بوک های جدید طراحی شده است، تحت همکاری با شرکت BlackMagic طراحی و تولید شده که ارزشی معادل 699 دلار را داراست. پیش از آنکه از قیمت بالای آن تعجب کنید، باید به تفاوت اساسی آن با دیگر محصولات اکسترنال دقت کنید: وجود کارت گرافیک.

کارت گرافیک Radeon Pro 580 با ظرفیت 8 گیگابایتی درون این گجت قرار گرفته که در مقام مقایسه، با کارت گرافیک Nvidia 1060 برابری می کند. اهالی کوپرتینو به این موضوع اشاره کرده اند که در صورت استفاده از این محصول، گرافیک دستگاه تا حدود 2.8 برابر در مدل های 15 اینچی و 8 برابر در مدل های 13 اینچی افزایش پیدا می کند. به این ترتیب می توانید شاهد لپ تاپی با گرافیک بی نظیر باشید.

پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل

بد نیست بدانید که پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل را می توان اولین محصول در این زمینه دانست که از پورت Thunderbolt 3 پشتیبانی کرده و امکان اتصال به تلویزیون های 5K ال جی را داراست. همچنین می توانید از آن به عنوان یک داک استفاده کنید؛ چرا که این گجت مجهز به 4 درگاه USB 3.0، دو درگاه Thunderbolt 3 و یک ورودی HDMI است.

به عنوان یکی از نقاط ضعف، می توان به این موضوع اشاره کرد که تنها قابلیت اتصال یک مانیتور به این محصول وجود دارد. در صورتی که نیاز به اتصال نمایشگرهای بیشتری داشته باشید، باید از آداپترهای جداگانه استفاده کنید یا به دنبال گزینه هایی بگردید که از طریق پورت USB-C به مک بوک ها متصل می شوند.

اگر نیازی به استفاده از نمایشگرهای 5K ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که پردازنده گرافیکی اکسترنال اپل را فراموش کرده و به سراغ محصولات مشابه بروید که با قیمتی معادل 300 دلار به فروش می رسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42140 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/04/22 تعداد مشاهده: 1617
اخبار مرتبط
سافت گذر