کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت گوشی اندرویدی عرضه می‌کند

با وجود اینکه هر روز شاهد انتشار اخباری در رابطه با توقف یا ادامه‌ی پروژه‌ی سرفیس فون یا اندرومدا هستیم، حال شایعه‌ی جدیدی خبر از عرضه‌ی گوشی اندرویدی تحت برند مایکروسافت می‌دهد.

مایکروسافت گوشی اندرویدی عرضه می‌کند

در حالی که لغو شدن یا ادامه‌ی پروژه‌ی سرفیس‌فون به دلایل متعدد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، پیش‌بینی می‌شود مایکروسافت در صدد تولید گوشی اندرویدی باشد. این محصول احتمالا به‌طور گسترده از اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت و خدمات ارائه شده توسط این شرکت استفاده خواهد کرد؛ اما در عین حال از فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل، یا همان Google Play Store نیز پشتیبانی می‌کند.

اولین نشان‌های عرضه‌ی این محصول، به شایعه‌ی جدیدی مربوط می‌شود که از گفته‌های یکی از کارکنان یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت سرچشمه می‌گیرد. به گفته‌ی این شخص، اهالی ردموند به‌زودی گوشی اندرویدی خود را با برند مایکروسافت عرضه خواهند کرد.

البته در حال حاضر نیز مایکروسافت گوشی‌های اندرویدی ساخته شده توسط دیگر تولید‌کنندگان را به فروش می‌رساند و در چنین شرایطی، عرضه‌ی گوشی اندرویدی با برند مایکروسافت توجیه چندانی نخواهد داشت. اما نباید فراموش کنیم که چنین محصولی به اهالی ردموند اجازه می‌دهد تمام خدمات و محصولات اداری خود را با کمک این گوشی به فروش برسانند؛ این راهبرد ممکن است مورد علاقه‌ی شرکت‌های تجاری نیز باشد.

در نهایت، باید به خاطر داشته باشیم که به طور معمول کارکنان فروشگاه‌های مایکروسافت از اسرار درونی این شرکت اطلاعات چندانی ندارند و بیشتر اطلاعات آن‌ها از طریق برنامه‌های آموزش فروش و پشتیبانی به دست می‌آید. چنین برنامه‌هایی نیز معمولا تنها در زمانی که عرضه‌ی یک محصول نزدیک است به اجرا درمی‌آیند. با توجه به این مسئله، به زودی خواهیم دانست که آیا این شایعات رنگ حقیقت به خود می‌گیرند یا خیر.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42162 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/24 تعداد مشاهده: 2158
سافت گذر