کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونگی بیصدا کردن صدای شاتر دوربین گوشی های اندرویدی

به گزارش سافت گذر، بیشتر گوشیها اندرویدی دارای یک صدای بسیار کوتاه هنگام عکاسی هستند که معمولاً برای اکثر دارندگان این نوع گوشیها آزاردهنده می‌باشد بخصوص اینکه بخواهیم چندین عکس پشت سر هم بگیریم.

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

اگر می‌خواهید این صدا را خاموش کنید، با سافت ‌گذر همراه باشید تا به شما آموزش لازم را بدهد.

نکته بسیار مهم: صدای شاتر دوربین یک اقدام کاملاً قانونی در برخی کشورها (مانند کره جنوبی) می‌باشد تا از افراد بدون رضایت آنها عکسی گرفته نشود.

از طریق دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

اکثر گوشیهای اندرویدی دارای دکمه فیزیکی کم و زیاد کردن صدا هستند. این دکمه فقط برای کاهش یا افزایش صدای زنگ و پیام به کار نمی‌رود بلکه اگر شما به یک راهکار بسیار سریع برای کاهش صدای شاتر دوربین نیاز دارید، این دکمه‌ها بهترین گزینه پیش روی شما می‌باشند.

مرحله اول: هنگام تماشای صفحه نمایش دکمه کاهش صدا را فشار دهید. پس از اینکه دکمه به طور کامل در پایین قرار داشت، گوشی به لرزه در می‌آید (البته اگر باز هم به سمت پایین فشار داده شود، در برخی مدلها گوشی به طور کلی سایلنت می‌شود). یا حالت لرزه و یا حالت سکوت مطلق (بدون لرزش) صدای شاتر را خاموش می‌کند.

این روش تقریباً در هر گوشی و تبلت اندرویدی انجام شدنی است ولی باید به خاطر داشته باشید که پس از اتمام عکاسی، صدای گوشی خود را دوباره زیاد کنید تا بتوانید صدای زنگ یا پیام هشدار را بشنوید.

خاموش کردن صدای شاتر به صورت مستقیم

اگر اصلاً از صدای شاتر خوشتان نمی‌آید و قصد آن را برای همیشه خاموش کنید ولی باز هم می‌خواهید صداهای دیگر روی گوشی خود را بشنوید، یک روش دیگر در تنظیمات دوربین وجود دارد.

مرحله اول: به منوی اصلی گوشی خود رفته و آیکون دوربین را لمس کنید تا اجرا شود.

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

مرحله دوم: به تنظیمات دوربین بروید. (تنظیمات دوربین معمولاً با آیکون یک چرخ دنده در سمت گوشه بالا سمت راست نمایش داده می‌شود).

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

مرحله سوم: در منو تنظیمات دوربین خود به دنبال گزینه صدای شاتر (Shutter Sound)، صداهای دوربین (Camera Sounds) و یا عبارتی مشابه باشید.

به خاطر داشته باشید که رابط کاربری یا نسخه سیستم عامل در گوشیهای اندرویدی کمی متفاوت است ولی این قابلیت را در اکثر این دستگاه‌ها می‌توان یافت. تصویری که در ادامه آمده است، به گوشی گلکسی سامسونگ مربوط می‌شود.

مرحله چهارم: گزینه صدای شاتر یا صداهای دوربین را خاموش کنید. این کار باعث خاموش شدن دائمی صدای هنگام عکسبرداری خواهد شد البته تا زمانی که دوباره آن را فعال نمایید.

خاموش کردن صدای شاتر دوربین به صورت موقتی (گوشیهای سامسونگ)

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

این روش زمانی کاربرد دارد که می‌خواهید صدای شاتر به مدت چند ساعت خاموش باشد. این نکته را هم اضافه کنیم که چنین شیوه‌ای را می‌توان در اکثر گوشیهای سامسونگ مورد استفاده قرار داد هرچند گزینه‌های مشابهی در برخی گوشیها مانند پیکسل گوگل وجود دارد.

مرحله اول: به منوی گوشی رفته و از قسمت تنظیمات، بخش اعلانها را باز کنید. در این قسمت به دنبال آیکون صدا باشید (اگر صداها خاموش هستند، روی میکروفونی که مشاهده می‌کنید، یک خط دیده می‌شود).

مرحله دوم: روی آیکون صدا ضربه بزنید تا منو صداها باز شود. در این فهرست می‌توانید گوشی را روی حالت لرزش و یا با صدا قرار دهید. البته یک گزینه دیگر نیز وجود دارد و آن هم به بیصدا کردن دستگاه مربوط می‌شود.

گوشی دوربین گلکسی پیکسل سامسونگ گوگل

مرحله سوم: گزینه بیصدا (Mute) را بزنید و به دنبال آپشن با عنوان بیصدا کردن موقت (Temporary Mute) باشید که احتمالاً در پایین گزینه بیصدا قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که بیصدا کردن موقت فعال می‌باشد.

مرحله چهارم: گزینه‌ای باز خواهد شد که از شما می‌پرسد که به مدت ساعت می‌خواهید دستگاه خود را روی حالت سکوت قرار دهید. بازه زمانی مورد نظر خود را مشخص نمایید تا در آن مدت، همه صداهای گوشی خاموش شوند.

اکثر مردم از این گزینه برای همایش‌ها و قرارهای کاری مهم استفاده می‌کنند ولی می‌توان از آن برای خاموش کردن صدای شاتر دوربین نیز بهره برد.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42206 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/29 تعداد مشاهده: 2027
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

ناشناس 1397/04/29 18:28
نرم افزار مخصوص هم هست که فقط صدای شاتر رو خاموش می کنه از شرش خلاص میشید