کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر اکسپریا XZ3 به همراه قاب های آن فاش شد

به تازگی تصاویری از اکسپریا XZ3، پرچمدار آینده‌ی سونی در قاب‌های مختلف فاش شده است.

تصاویر اکسپریا XZ3 به همراه قاب های آن فاش شد

سونی در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ اوت)، کنفرانس خبری خود را در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2018‌ برگزار خواهد کرد. احتمالا کمپانی ژاپنی قصد دارد در این مراسم از پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا XZ3 رونمایی کند. از نام این پرچمدار مشخص است که جایگزین اکسپریا XZ2‌ خواهد بود. اکسپریا XZ2 زمستان گذشته در نمایشگاه MWC در بارسلون رونمایی شد.

امروز Olixar، کمپانی سازنده‌ی لوازم جانبی، رندرهایی را از Xperia XZ3 در قاب‌های مختلف منتشر کرد که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توان تا حدودی با طراحی این پرچمدار آشنا شد.


  • Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3
  • Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3
  • Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3

  • با دقت در تصاویر بالا می‌توان دریافت که اکسپریا XZ3 دارای طراحی مابین Xperia XZ2 و اکسپریا XZ‌2 پریمیوم است. این محصول از نظر برخورداری از دوربین دوگانه و محل قرارگیری آن و چیدمان لنزها، فلش و حسگر اثر انگشت، مشابه اکسپریا XZ2‌ Premium‌ است اما لنزهای آن برخلاف XZ2 پریمیوم از هم فاصله دارند.

    به‌نظر می‌رسد همچون اکسپریا XZ2، پشت گوشی دارای انحنا و ضخامت آن در وسط بیش از طرفین باشد. نسبت تصویر نمایشگر این پرچمدار نیز همانند XZ2 و بر خلاف مدل پریمیوم، ۱۸ به ۹ است. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر نیز همچون مدل‌های پیشین در پرچمدار سونی حضور دارند و به‌نظر می‌رسد اندازه‌ی آن‌ها با نسل قبل برابر باشد. از آن‌جا که در لبه‌ی پایین نمایشگر فضای اضافه‌ی نسبتا زیادی دیده می‌شود، احتمالا باید منتظر قرار گرفتن لوگوی سونی در این قسمت باشیم.

    پیش از این اخبار اندکی در مورد نمایشگر اکسپریا XZ3 و رزولوشن آن منتشر شده بود. رزولوشن این نمایشگر یا همانند اکسپریا XZ2 ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ خواهد بود، یا طبق یک بنچمارک فاش‌شده، ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ خواهد بود. از دیگر مشخصات پرچمدار جدید سونی می‌توان به بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپرساعتی و اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد.

    دوربین‌های اصلی این پرچمدار مشابه XZ2 پریمیوم و شامل یک حسگر اصلی ۱۹ مگاپیکسلی و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید هستند. اُلیکسار از امروز پیش‌فروش قاب‌های نشان‌داده‌شده در تصایر بالا را آغاز کرده است و کاربران می‌توانند هم‌اکنون برای خرید آن‌ها اقدام کنند.
    نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42212 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/30 تعداد مشاهده: 1631
    کلید واژه ها: ,
    سافت گذر