کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این سایت‌ها به فکس‌ها ایمیل بفرستید

نگاهی به بهترین وب‌سایت‌های رایگان برای ارسال ایمیل به دستگاه‌های فکس به شما می‌گوید که کار کردن با این ابزار بسیار راحت است و به راحتی این امکان وجود دارد که با وارد کردن آدرس ماشین فکس، داده‌ها را به طور مستقیم به هر یک از دستگاه‌های فکس بفرستید.  
n00053506-b
درحالی که این اطمینان وجود دارد که هر شخصی ممکن است دستگاه‌ فکس نداشته باشد، پس چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ در اینجا پنج وب سایت که از  بهترین برنامه‌ها استفاده کرده است را معرفی می‌کنیم، که به آسانی می‌تواند فرایند فکس را برای شما انجام دهد.

اگر چه این موضوع پیچیده است اما با اتصال به اینترنت فرایند اشتراک ایمیل به دستگاه‌های فکس امکان‌پذیر است. چندین وب‌سایت در اینترنت وجود دارد که امکان استفاده از اینترنت را برای ارسال ایمیل به دستگاه‌های فکس فراهم می‌کند.

۱-  FaxZero
این وب‌سایت، بهترین وب‌سایت رایگان یا پلت‌فرم است که می‌تواند برای ارسال ایمیل به فکس استفاده شود. اگر به‌دنبال خدمات نهایی با تحویل اطمینان از اطلاعات خود به فکس هستید، نباید این  وب‌سایت را از دست بدهید. با استفاده از این سرویس هر کسی می تواند تا پنج فکس در روز به اشتراک بگذارد.

۲-  GotFreeFax
این یکی دیگر از بهترین وب‌سایت‌هاست که به کاربران امکان می‌دهد که ایمیل‌ها را به فکس بفرستند. این سرویس می‌تواند برای اشتراک‌گذاری تا دو فکس با سه صفحه در هر پست الکترونیکی آنلاین استفاده شود.

۳-MyFax
بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، علاوه‌ بر سرویس‌های ذکر شده در بالا، این سرویس دارای دسترسی به بیش از ۴۰ کشور جهان است و می‌تواند از طریق سیستم‌های عامل‌ مختلف مانند آندروید، iOS و یا ویندوز و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این سرویس اجازه دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روز را برای شما فراهم می‌کند. پس از آن شما می‌توانید آن را برای دسترسی بیشتر خریداری کنید.

۴-Fax Free
از این  سرویس می‌توانید برای ارسال ایمیل به فکس استفاده کنید و همچنین فایل‌های رسانه‌ای و فایل‌های PDF، فرمت‌های فایل Adobe و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

۵-Hello Fax
اگر ایمیل شما شامل صفحات فراوانی باشد و همچنین این سرویس در کشورهای فراوانی کار کند می‌توانید از این وب‌سایت استفاده کنید. می‌توانید حساب خود را ثبت و شروع به استفاده از این سرویس کنید که برای همه رایگان است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42235 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ICTPRESS تاریخ خبر: 1397/04/31 تعداد مشاهده: 2260
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر